A-B Route issue
-
Bij een A-B route gaat het herberekenen niet goed. Navigation wilde me linksaf sturen, weg is ook afgesloten bij de brug, ik ging rechtdoor. Navigation blijft me terugsturen naar het punt waar hij me linksaf wilde sturen. Dit bleef hij doen tot ik op de snelweg zat.
Ook de tracklog is niet opgenomen, terwijl deze wel gestart was, en bij opslaan ook de melding dat deze was opgeslagen. File is opgeslagen maar is leeg buiten de finish vlag.With an A-B route, the recalculation does not go well. Navigation wanted to send me left, road is also closed at the bridge, I went straight. Navigation keeps sending me back to the point where it wanted me to turn left. He continued to do this until I was on the highway.
The tracklog is also not recorded, although it was started, and when saving, also the message that it was saved. File has been saved but is empty outside the finish flag
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
gaat het herberekenen niet goed
Je bedoelt dat er een punt is waar jullie van mening verschillen Ik zie niet echt precies wat het probleem is. Als Navigation niet volledig op de hoogte is van een bepaalde afsluiting, dan kan het inderdaad zijn dat hij de voorkeur heeft voor een andere route.
Heb je een link naar de tracklog? Was deze niet toevallig gewoon gepauzeerd?
-
-
Als ik de route maak in de planner, nemen de Here- en de TomTom kaart dezelfde route. De OSM kaart maakt de route zoals Navigation me wilde laten rijden (Plaatje)
De tracklog was niet gepauzeerd. Aangezet bij het starten van de Navigatie route en uitgezet op plaats van bestemming. In de tussentijd het scherm/telefoon niet aangeraakt.
Blauw & Geel = route zoals Here en TT deze berekenen
Zwart is zoals OSM deze berekend en Navigation me wilde laten rijden.Ik heb geen route geladen, maar het eindpunt opgezocht vanaf mijn startlocatie.
-