Grijs/blauw van de route klopt niet
-
De route wordt blauw getoond voor het deel van de route die je nog voor je hebt. Het deel dat je hebt gehad, wordt grijs. Echter als je een afslag mist en je rijdt vervolgens na een paar honderd meter toch weer terug, dan ligt het blauwe deel een stuk voor de pijl van je eigen positie. Er lijkt een verband te zijn met de afstand die je eerst verkeerd hebt gereden. Ik heb namelijk 2x de route gemist en de eerste keer heb ik iets verder doorgereden en toen was de hele route grijs nadat ik was teruggereden en weer de route oppakte.
-
@Gerard-23 Ik begrijp helaas niet helemaal wat het probleem is met deze omschrijving. Zou je indien mogelijk een screenshot kunnen toevoegen voor wat meer context?
-
@Corjan-Meijerink Ik zal proberen een printscreen te maken. Wat ik bedoel is dat in de navigatie zie je een blauwe lijn vanaf de pijl die je positie aangeeft (dus het deel van de route dat je nog moet rijden). Rij je verkeerd en kom je daarna weer op de juiste weg, dan is de weg die je nog moet rijden niet meer blauw, maar ook grijs. De blauwe inkleuring begint een flink stuk verderop en heb ook 1x gehad dat de gehele route grijs was.w.
-
@Gerard-23 Dank! Een screenshot zou zeker helpen maar ik begrijp nu denk ik wel wat je bedoelt. We gaan er naar kijken
-
Mocht je nog een screenshot hebben is dat welkom! In de komende update (hopelijk deze week nog) zijn hier verbeteringen in gemaakt
-