De routes in een evenement qua status wijzigen
-
Kan de status van de routes in een evenement gewijzigd worden? Nu zijn het kopieën van de routes. Het is handiger om hier links van te maken. Zo kun je de route direct wijzigen, zonder dat je eerst naar de bibliotheek moet. Je hoeft ook niet de oude route te verwijderen en de nieuwe route weer in te voegen.
-
@Lex-Kloet
Is het een vraag Lex?
Of is het een verbetervoorstel?Je kunt op dit moment inderdaad alleen een kopie van je route of routetrack in een event opnemen.
-
@Jack-van-Tilburg het is een verbeteringsvoorstel
-
@Lex-Kloet
Misschien is het dan handig om de titel enigszins aan te passen zodat het zichtbaar een verbetervoorstel is?Overigens ben ik dan wel benieuwd hoe je deelnemers van het evenement dan duidelijk gaat maken of de route definitief is of dat er nog ge-edit wordt aan de versie.
-
@Jack-van-Tilburg heel simpel: "de route is nu klaar"
Maar dat weten ze ook niet als de route een kopie is. -
@Lex-Kloet
Ik heb veel routes voor groepen gemaakt en heb heel slechte ervaringen met delen/publiceren van routes die niet definitief zijn. -
@Jack-van-Tilburg Daar kan ik mij heel veel bij voorstellen. Men haalt niet meer de laatste versie binnen en dan vervolgens lekker klagen over verschillen met de route die zij op hun GPS hebben.
-
@Rob-Veerman said in De routes in een evenement qua status wijzigen:
Daar kan ik mij heel veel bij voorstellen. Men haalt niet meer de laatste versie binnen en dan vervolgens lekker klagen over verschillen met de route die zij op hun GPS hebben.
@ Rob: Genau so ist es, also erst veröffentlichen wenn es wirklich fertig ist, so ist auch meine Erfahrung, auch viele können damit gar nicht umgehen, denn jedes Navi verhält sich anders da Grundeinstellung und Karten offt von einander abweichen. Das führt zu Fehlern zwischen den Anwendungen,. !! Der Toure Guide hat immer das sagen. !! VG Hubert