MRA raakt in de war bij rondjes rijden
-
Vandaag wilde ik een route gaan rijden die in Hilversum begint. Daarvoor moest ik eerst een stuk snelweg rijden. Vlak voor ik de snelweg op reed realiseerde ik me dat ik mijn rijbewijs en geld niet bij me had. Omgekeerd, terug naar huis en de boel opgehaald en toen weer naar Hilversum. Al die tijd stond MRA aan en probeerde me te overtuigen naar Hilversum te rijden. Uiteraard een paar keer genegeerd, want ik moest eerst naar huis. Maar een keer richting Hilversum wilde MRA me per sé langs een punt laten rijden waar ik al lang voorbij was. Geen punt in de route, niet zelf een extra punt ingevoegd of zo. Zomaar een schijnbaar willekeurig punt. MRA gaf aan dat het eerstvolgende routepunt punt 1 zou zijn. Zie printscreen van de route die MRA me wilde laten maken in plaats van rechtstreeks naar Hilversum.
-
@Evert-Kuiken Interessant! We gaan er naar kijken en hebben mogelijk al een idee
-
Ik had van de week denk ik eenzelfde probleem. Om de nieuwe MRA Next versie te testen had ik een route met meerdere routepunten naar m’n werk uitgezet. Nadat ik het derde routepunt was gepasseerd, bedacht ik me dat ik mijn toegangspas was vergeten en ben teruggekeerd naar huis. Toen een iets andere route naar m’n werk gereden maar uiteindelijk wel via routepunt 4. Het viel op dat de weg die ik eerder al gereden had, op dezelfde wijze met een dikke blauwe lijn werd weergegeven. Ook wilde de navigatie mij steeds terug laten rijden. Des te dichter ik bij m’n werk kwam, bleef de totaal nog af te leggen afstand toch toenemen.
Mvg Arno
-
-
@Arno-0 said in MRA raakt in de war bij rondjes rijden:
Des te dichter ik bij m’n werk kwam, bleef de totaal nog af te leggen afstand toch toenemen.
Jij hebt een routepunt gemist, en de auto-skip functie is nog niet geïmplementeerd. Daardoor blijft hij jou terugsturen naar dat ene routepunt, en berekent daarvoor een mooie blauwe lijn
-