Problem: scherm bevriest tijdens navigatie
-
Volgens mij al eerder gemeld, maar dan nu nog eens met een afbeelding. Tijdens navigeren van Rotterdam naar Zoetermeer (van A naar B) blijft het startpunt in beeld terwijl ik al geruime tijd op de autosnelweg A20 rij. De stembegeleiding blijft overigens wel zijn werk doen.
Bij mijn eerste stop de app afgesloten en daarna nogmaals een nieuwe route gestart. Ditmaal alleen binnen de bebouwde kom. Navigatie gaat dan goed. Het is een aanname, maar daar ga ik niet over: is een route over de snelweg hier debet aan? Morgen nog eens proberen.
-
@Rob-Verhoeff Bedankt voor de info! Als ik dit zo zie en lees, werkt denk ik alles. Als je over het scherm hebt bewogen, dan volgt de camera je niet meer.
Tik op het scherm om de knoppen te weergeven en dan op het kompas. Als het goed is, volgt de camera je dan weer
-
@Rob-Verhoeff We hebben de suggestie als volgt toegevoegd: de camera automatisch je positie laten volgen als je een aantal seconden aan het rijden bent
-
@Corjan-Meijerink said in Problem: scherm bevriest tijdens navigatie:
@Rob-Verhoeff Bedankt voor de info! Als ik dit zo zie en lees, werkt denk ik alles. Als je over het scherm hebt bewogen, dan volgt de camera je niet meer.
Tik op het scherm om de knoppen te weergeven en dan op het kompas. Als het goed is, volgt de camera je dan weer
Oké, die had ik nog niet zo bedacht... ga ik proberen.
-