betekenis van tekeningetjes poi op de kaart
-
Ik zie van alle soorten tekentjes op de kaart: een rode brief, een groen moelenwiel … wat betekenen die?
-
Ik vermoed dat je de Michelinkaart hebt geselecteerd. Ik kan mij niets anders voorstellen dan dat je dit bedoelt:

De afgebeelde tekentjes zijn bijzondere gebouwen en/of punten. De "rode brief" zal een postagentschap zijn en je zgn. "molenwiel" een bijzonder gebouw of interessante plek.
Of bedoel je heel iets anders? Dan moet je je vraag verduidelijken. -
Ik vermoed dat je de Michelinkaart hebt geselecteerd. Ik kan mij niets anders voorstellen dan dat je dit bedoelt:

De afgebeelde tekentjes zijn bijzondere gebouwen en/of punten. De "rode brief" zal een postagentschap zijn en je zgn. "molenwiel" een bijzonder gebouw of interessante plek.
Of bedoel je heel iets anders? Dan moet je je vraag verduidelijken.Rood = Post / pakjes inleverpunt
Groen = Kerk / kerkhofEven goed inzoomen (Michelin kaart)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login