gps volgt route niet
-
hallo, ik ben een beginnende routemaker voor camperroutes. een route maken lukt al een beetje, exporteren naar mijn gps camper660LMT-D lukt ook, maar als ik de route rijd neemt hij altijd de snelste route naar het eindpunt en volgt hij niet de route. wat doe ik fout?
-
hallo, ik ben een beginnende routemaker voor camperroutes. een route maken lukt al een beetje, exporteren naar mijn gps camper660LMT-D lukt ook, maar als ik de route rijd neemt hij altijd de snelste route naar het eindpunt en volgt hij niet de route. wat doe ik fout?
Laat de route eens door je systeem herberekenen of laat de track omzetten naar een route door het navigatie systeem als dit mogelijk is
-
Welke file gebruik je bij het opslaan /exporteren?
-
ik denk dat ik het antwoord ergens gelezen heb. ik ben geen gold en heb dus de here kaart niet gebruikt....
-
Welke file gebruik je bij het opslaan /exporteren?
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
gpx 1.0 routes, tracks -
@marc-31 heb je herberekenen uitstaan anders wil hij zo snel mogelijk naar het eindpunt
-
@marc-31 heb je herberekenen uitstaan anders wil hij zo snel mogelijk naar het eindpunt
@Dirk-straver herberekenen staat niet op de camper 660....