In bibliotheek: rondrit vs route optie
-
Goedemorgen,
Bij het zoeken naar routes struikel ik er (een beetje) over dat ik grotendeels rondritten zie, terwijl mijn interesse enkel in routes is.
Is er een manier om in de bibliotheek de 'scenic rondrit' optie uit te schakelen en enkel de 'scenic route' te zien? -
Ik denk dat er maar weinig geen routes zijn te vinden, de meesten willen namelijk weer graag terug komen vanwaar ze zijn vertrokken (in de buurt van hun huis).
-
Ik denk dat er maar weinig geen routes zijn te vinden, de meesten willen namelijk weer graag terug komen vanwaar ze zijn vertrokken (in de buurt van hun huis).
-
Hoi Con,
Ik denk dat ik je antwoord niet helemaal begrijp? Natuurlijk ben ik bekend met hoe ik een scenic route kan maken. Mijn vraag gaat specifiek over het in/uit kunnen schakelen van de scenic rondrit als ik zoek in de routes van de routexperts.
Lijkt me andersom, voor degenen die enkel de rondritten willen zien ook handig. Kennelijk is deze functionaliteit niet beschikbaar in MRA. Jammer. -
Hoi Con,
Ik denk dat ik je antwoord niet helemaal begrijp? Natuurlijk ben ik bekend met hoe ik een scenic route kan maken. Mijn vraag gaat specifiek over het in/uit kunnen schakelen van de scenic rondrit als ik zoek in de routes van de routexperts.
Lijkt me andersom, voor degenen die enkel de rondritten willen zien ook handig. Kennelijk is deze functionaliteit niet beschikbaar in MRA. Jammer.@Marty-a, Dat klopt, die is er niet, vandaar mijn workaround. Plaats je een tweede punt op de kaart, een bij het (beoogde) startpunt en eind bij het eindpunt, dan vallen veel rondritten al weg uit de selectie. Zeker als je bij het eerste punt "startpunt" selecteert, en bij het tweede "eindpunt", zoals in mijn screenshot. Klik een keer op "zoeken in de buurt", dan schakelt de zoekfunctie om naar "zoeken op zelfgekozen plekken"

Ik vind jouw idee wel de moeite waard. Is ook niet voor het eerst dat ik die zie, sterker nog, ik heb dat jaren geleden ook al eens ingediend. Klein probleem is wat je wel en wat niet als een rondrit beschouwd. Sommige rondritten hebben start en finish best ver uit elkaar liggen.