Het zou handig zijn als je ook je contacten zou kunnen gebruiken om daar naartoe te navigeren.
- 
Het zou handig zijn als je ook je contacten zou kunnen gebruiken om daar naartoe te navigeren. Ook is mij opgevallen dat je bij de berekening vermijden de autobaan enz op groen moet zetten als je deze niet wilt vermijden, beetje verwarrend toch.   
- 
Kan het niet andersom? 
 Ik druk op het adres in mijn contacten en dan kan ik kiezen uit een kaart, dan pak ik bijv MRA en druk op navigeren.
 ps. ik werk met een android telefoon.
- 
Kan het niet andersom? 
 Ik druk op het adres in mijn contacten en dan kan ik kiezen uit een kaart, dan pak ik bijv MRA en druk op navigeren.
 ps. ik werk met een android telefoon.@superg, Ja dat kan gewoon op Android, op iOS ben ik niet zeker daarvan. 
- 
@superg, Ja dat kan gewoon op Android, op iOS ben ik niet zeker daarvan. @Con-Hennekens een beetje IT-nerd heeft toch meerdere telefoons met alle OS-en erop  
- 
@Con-Hennekens een beetje IT-nerd heeft toch meerdere telefoons met alle OS-en erop  @Lex.Kloet.RX, ik gebruik echt alle OSsen behalve die van Apple...  
- 
@Con-Hennekens een beetje IT-nerd heeft toch meerdere telefoons met alle OS-en erop  @Lex.Kloet.RX Nee, ik heb iets tegen Android  
- 
@Lex.Kloet.RX Nee, ik heb iets tegen Android  @Rob-Verhoeff appels hebben in de geschiedenis alleen maar ellende gebracht, Eva, start Trojaanse oorlog, Sneeuwwitje, "snoep verstandig, eet een appel", zeg dat maar eens tegen iemand met diabetes, de "kunst" van Karel was ook niet om naar huis te schrijven en dan Newton, die een appel nodig had om de wet op de zwaartekracht te bewijzen dan vraag ik me af met welk verstand hij dat deed. En dan ook nog eens een merk, dat het vertikt om met anderen samen te werken. Nee sorry, voor mij geen appel  
- 
@Rob-Verhoeff appels hebben in de geschiedenis alleen maar ellende gebracht, Eva, start Trojaanse oorlog, Sneeuwwitje, "snoep verstandig, eet een appel", zeg dat maar eens tegen iemand met diabetes, de "kunst" van Karel was ook niet om naar huis te schrijven en dan Newton, die een appel nodig had om de wet op de zwaartekracht te bewijzen dan vraag ik me af met welk verstand hij dat deed. En dan ook nog eens een merk, dat het vertikt om met anderen samen te werken. Nee sorry, voor mij geen appel  @Lex.Kloet.RX Mwahahahaa... Ik moet meteen weer denken aan die klassieke (en geweldige) filmpjes over het verschil tussen een Mac en een PC. Zo zie ik het ook tussen een iPhone en een Android  
- 
@Lex.Kloet.RX Mwahahahaa... Ik moet meteen weer denken aan die klassieke (en geweldige) filmpjes over het verschil tussen een Mac en een PC. Zo zie ik het ook tussen een iPhone en een Android  @Rob-Verhoeff die onderlinge en publieke strijd zorgt ervoor, dat de producten alleen maar beter worden. 
 Apropos virussen, ik ben al sinds de komst van internet een blije, intensieve en virusvrije pc-gebruiker