Er gaat hier iets mis melding
-
Goedendag allemaal,
Vorige week een route gedownload van internet en deze nog wat handmatig aangepast. (Stukje eruit gehaald en start/eindpunt gewisseld)
Gisteren wilde ik gaan rijden en kreeg de melding hier gaat iets fout.
Bijgevoegd een aantal fotos/screenshots die ik nu net heb gemaakt, waarbij die het nu wel dus in 1x doet..... Zie nu dan ook verschil tussen gisteren toen die het niet deed een witte lijn voor de route en nu die het wel doet blauw..
Ik rij met een CarPlay scherm en die gaf verder wel toen die het deed de route aan, maar geen aanwijzingen 300 meter linksaf bijvoorbeeld, links bovenin. Die heeft de hele rit gestaan op 4,5 km rotonde linksaf
Kan dit met internet (bereik) te maken hebben tussen de bergen?
Ik gebruik altijd mijn Oneplus 12R icm met CarPlay scherm in Nederland / Eiffel, nooit geen problemen gehad. Heb voor de rit maar mn 2e telefoon gebruikt die op het stuur zit.
-
Witte lijn is de geplande route, blauwe lijn is de te rijden route.
Maarre... welke foto's/screenshots? -
Witte lijn is de geplande route, blauwe lijn is de te rijden route.
Maarre... welke foto's/screenshots?@Travellexxie foto is niet echt gelukt.. hoe kan ik die het beste uploaden? Gaat via een url?
-
@martijn-8d-0 Gewoon zoals in het lege tekstveld staat; sleep hem in dit/het tekstveld;
Of via het uitgebreide tekstveld dat je bereik door de knop met de twee pijltjes onder het berichtenveld. Daarna op het icoon voor "upload afbeeldingen" klikken (derde van rechts) -
@martijn-8d-0 Gewoon zoals in het lege tekstveld staat; sleep hem in dit/het tekstveld;
Of via het uitgebreide tekstveld dat je bereik door de knop met de twee pijltjes onder het berichtenveld. Daarna op het icoon voor "upload afbeeldingen" klikken (derde van rechts)@white.mouse op de telefoon werkt dat dus helaas niet.., bij mij dan
-
Eerst moet je rechtsonder het tekstgedeelte die van elkaar gaande pijlen tippen.

Dan zie je een menubalk verschijnen.
Er zijn 2 icoontjes voor afbeeldingen:
Die geel gearceerde kun je een directe url naar de afbeelding neerzetten
De blauw gearceerde is voor foto upload: erop tippen en dan opent je fotogalerij

Voor alle zekerheid, die kleuren heb ik er ingesmeten

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login