test Myroute APP
-
Een goeie maand terug heb ik nog eens de Myroute app MRA navigation Next gebruik voor de camper.
Nu moet ik wel zeggen dat ik aangenaam verrast was.
De navigatie werkt zowel online als offline.
Doet zijn werk zoals het hoort.Ik heb nu toch al verschillende camper app getest zoals Sygic of TomTom go vrachtwagen, moet ik wel zeggen dat de MRA met kop en schouder boven uit steekt.
Ik hou niet van maandelijks of jaarlijkse abonnementen, daarom dat ik dan ook heb gekozen voor lifetime.
Ik stel ook vast dat de MRA navigation Next beter en beter wordt na een update.
En één ding dat ik niet mag vergeten is als ik een mail stuurt naar jullie support dienst krijg ik binnen de 48 uur een antwoord in het Nederlands met een deftige uitleg.
Voorlopig heb ik de Routeplanner Gold nog niet nodig, maar ik wil toch nog een kleine medeling mee geven.
Je kan de routeplanner gebruiken maar dan wel zonder gesproken navigatie, als je gesproken navigatie wilt heb je wel de MRA Navigation Next nodig.
Als je de Routeplanner of de navigatie of samen wil gebruiken na dat je het geïnstalleerd hebt, vergeet dan niet je smartphone te herstarten.Voor mij is dit een top navigatie.
-
Fijn om te lezen!

-
Groot compliment. Dank je wel.
-
Hallo,
Vandaag breng ik een update van het gebruik van de Myroute app.
Vandaag voor het eerst heb ik ééns de fietsnavigatie getest en zoals verwacht doet hij zijn ding.
Heel nauwkeurig moet ik wel zeggen waardoor je heel aandachtig moet zijn om te zien welke richting je uit moet.
Één klein puntje wat ik mis is de gesproken navigatie stem.Dit zou een leuke toevoeging zijn op de fietsnavigatie. Dan heeft Komoot een serieuze concurrent bij.
Voor mij blijft de Myroute app de nummer 1.
Wat een top navigatie! -
Hallo,
Vandaag voor het eerst heb ik ééns de fietsnavigatie getest en zoals verwacht doet hij zijn ding.
Heel nauwkeurig moet ik wel zeggen waardoor je heel aandachtig moet zijn om te zien welke richting je uit moet.
Één klein puntje wat ik mis is de gesproken navigatie stem.Dit zou een leuke toevoeging zijn op de fietsnavigatie. Dan heeft Komoot een serieuze concurrent bij.
Wat een top navigatie!@KurtvPoucke. The spoken navigation instructions are an integral part of the app. Are you sure you have the voice options turned on and the volume set to maximum?
-
Hey bedankt voor de tip, inderdaad ik had de stem van de navigatie niet aangevinkt.
Mijn excuses hiervoor.
En nogmaals bedankt voor de snelle reactie. Echt een top team. -
Hallo,
Wat een top navigatie!@KurtvPoucke bij fiets en wandelen is enige optie het volgen van de route lijn, er zal geen gesproken instructies gegeven worden.
hou ook rekening dat de here kaart die MRA Next gebruikt beperkt is qua fiets en wandelpad dekking.
voor mijn werkt het beste om fiets route te maken in openstreetmap fiets kaart. daar staan fiets routes en knooppunten in.
gemaakte route download ik en zet route in komoot die ook openstreetkaarten gebruikt en dan gesproken instructies geeft.
-
Ik heb MRA ook 2,5 maand gebruikt voor campernavigatie. Behalve het draaien van de kaart (met daarbij herberekenen) en af en de dagelijkse vastloper na een uur, deed de app zijn werk. En eigenwijs als ik ben, ging ik toch een weg in die de app oversloeg, kwam ik voor een te lage brug
. Gelukkig was het maar 3km omrijden, maar toch. -
Ik heb MRA ook 2,5 maand gebruikt voor campernavigatie. Behalve het draaien van de kaart (met daarbij herberekenen) en af en de dagelijkse vastloper na een uur, deed de app zijn werk. En eigenwijs als ik ben, ging ik toch een weg in die de app oversloeg, kwam ik voor een te lage brug
. Gelukkig was het maar 3km omrijden, maar toch.Lifetime Gold heb ik niet nodig, enkel heb ik een liftime op MRAnavivagtion next. Zowel op de smartphone als op mijn tablet mag ik zeggen dat ik niks van hapering of vastlopen last heb. Voor mij blijft de Myroute app nummer 1.
-
Dat vastlopen is een voortdurend probleem. Op de telefoon heb ik het niet uitgeprobeerd, maar mijn Samsung tablet loopt na een uur 2-3 keer vast. En echt, ik heb er al, denk ik, alles aan gedaan.
-
Dat vastlopen is een voortdurend probleem. Op de telefoon heb ik het niet uitgeprobeerd, maar mijn Samsung tablet loopt na een uur 2-3 keer vast. En echt, ik heb er al, denk ik, alles aan gedaan.
Mag ik juist iets vragen of je regelmatig je tablet regelmatig de nodige updates krijgt? Heel belangrijk.
Om u een voorbeeld te geven, mijn tablet wordt juist maar gebruikt als ik met de MH weg ga en anders wordt deze niet gebruikt. Daar kan soms 6 maanden tussen zitten voor dat ik de tablet terug gebruik. Maar het enige wat ik doe als ik de tablet opstart, eerst zien of ik via playstore de nodige update kan installeren. Maak soms wel een verschil uit hoor. Ook bij de Myroute App ga ik bijna wekelijks zien of geen nieuwe updates zijn van de kaarten. Zou eventueel een oplossing kunnen zijn. -
Ik gebruik mijn tablet dagelijks en ik kijk dagelijks na of er updates zijn. Dat doe ik met al mijn hard- en software en zo doe ik dat al jaren. Ook al worden de meeste apps automatisch geüpdatet, ik ben ze meestal iets voor. Ook mijn XT krijgt de updates, ook al is dat vlak voor een reis, waar iedereen voor waarschuwt. Ik maak daar geen probleem van en ik heb er ook nooit problemen mee.
Bovendien ben ik niet enig met vastlopers, ik lees dat hier in bijna elk topic. Als ik de enige zou zijn, eens, dan moet ik daar eens naar kijken. Maar dat ben ik niet.
Ik beweer niet, dat de app onbruikbaar is, maar die 2 zaken (vastloper en draaien van de kaart bij stilstaan) zijn echte pains in the ass. -
Wat je zegt dat het pijltje draait terwijl je stilstaat heb ik ook hoor, daar kunnen we niks aan doen en heb ik ook al reeds gemeld. En het 2 punt heb ik ook al gezien dat daar veel klachten daar over zijn. Maar over de Gold ken jammer genoeg niks omdat ik het ook niet nodig heb. Dus ja waarom zou ik het me dan aanschaffen. Binnenkort zijn er e-learning waar u zich kan voor inschrijven. Misschien dat u dan iets meer te weten zal komen over het probleem van het vastlopen van de Gold routeplanner.
-
Hey ik heb hier een link gevonden op youtube misschien dit u kan helpen.
https://www.youtube.com/watch?v=OeqEguQOx1k&t=43s
Ik probeer u juist maar te heplen hé.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login