Gegevens op tabblad 'PRESTATIES'
-
Besten,
Kan het zijn dat mijn prestatie gegevens al geruime tijd niet meer geüpdatete zijn? Ik zie bvb alleen de landen België en Verenigd Koninkrijk staan. Nochtans heb ik ook al gereden in Nederland, Duitsland, Frankrijk. Bvb in de week van 10/01/26 ben ik een week in Duitsland geweest. Mij lijkt het ook dat de kilometers ed niet reëel zijn.
Dank voor jullie antwoord en tips.
Patrick -
Besten,
Kan het zijn dat mijn prestatie gegevens al geruime tijd niet meer geüpdatete zijn? Ik zie bvb alleen de landen België en Verenigd Koninkrijk staan. Nochtans heb ik ook al gereden in Nederland, Duitsland, Frankrijk. Bvb in de week van 10/01/26 ben ik een week in Duitsland geweest. Mij lijkt het ook dat de kilometers ed niet reëel zijn.
Dank voor jullie antwoord en tips.
Patrick@M-PRP Prestaties die je ziet zijn van de tracklogs die je in het betreffende land hebt gestart. Als je geen tracklogs hebt gestart in het betreffende land dan is die rit ook niet opgenomen in je prestaties.
Overigens wordt de website dit jaar helemaal vernieuwd. Het is nog niet bekend wat er van de oude website mee gaat naar het nieuwe Routelab. Dat is nog even afwachten.