Google maps
-
sinds kort krijg ik geen google mapskaart meer. Is een een bugg of ondersteunt MRA dit niet meer ?
-
sinds kort krijg ik geen google mapskaart meer. Is een een bugg of ondersteunt MRA dit niet meer ?
@peter-str the google maps overlay appears to be working fine
De Google Maps-overlay lijkt prima te werken
-
@peter-str Gezien het feit dat je in het Website deel post kan ik je meedelen dat Googlemaps nog steeds beschikbaar is als overlay-kaart als je een Gold-abonnement hebt:
-
Heb een gold abbo maar krijg geen google maps meer
-
@peter-str dat duidt op een server-issue (grijze achtergrond). Ik heb zojuist gekeken. Alle overlay-kaarten laden bij mij zoals het hoort. Afhankelijk van jouw internetverbinding kan daar natuurlijk nog wel een verschilletje inzitten.
-
als ik maps gewoon open gaat dit wel enkel niet via MRA daar dat ik het vreemd vind
-
als ik maps gewoon open gaat dit wel enkel niet via MRA daar dat ik het vreemd vind
@peter-str Ik zie in jouw screenshot dat je een route opent uit de bibliotheek van een vriend. Als ik dat op jouw manier doe met een route van één van mijn vrienden, dan kan ik vervolgens iedere overlay-kaart kiezen die ik maar wil. Kun je eens een andere browser proberen? Het ligt volgens mij echt niet aan MRA maar aan iets aan jouw kant van het touwtje...
-
Heb ook geen maps als ik op mijn startpagina van mra kijk. Heb nu gekeken via microsoft edge daar werkt het wel en via google chrome niet meer . Kun jij eens eventueel kijken via chrome als het bij jou wel lukt?
-
Heb ook geen maps als ik op mijn startpagina van mra kijk. Heb nu gekeken via microsoft edge daar werkt het wel en via google chrome niet meer . Kun jij eens eventueel kijken via chrome als het bij jou wel lukt?
@peter-str said in Google maps:
Kun jij eens eventueel kijken via chrome als het bij jou wel lukt?
Werkt bij mij ook in Chrome zoals het hoort...
-
Heb je al eens de cache van je Google Chrome-browser gewist of de incognitomodus geprobeerd?
-
Heb je al eens de cache van je Google Chrome-browser gewist of de incognitomodus geprobeerd?
@Cookie-On-Tour ook reeds gedaan
-
@Cookie-On-Tbolded textour heb chrome er al opnieuw opgezet maar nog steeds hetzelfde probleem