Bijna feilloos werken met MRA
-
Ik begrijp eigenlijk niet dat er zoveel problemen zijn wat ik zoal lees. Ieder systeem heeft wel zo z'n dingetjes, ik heb afgelopen weekend eindelijk weer eens kunnen gaan rijden en moet zeggen dat het accu verbruik aanzienlijk is verbeterd van mijn mobiele telefoon. Ik heb een ritje van een 2,5 uur gereden en het enige probleem wat ik nog steeds heb is, zodra ik de motor uitzet en weer start de MyRoute app bevriest/vastloop op mijn externe scherm. Ik heb voor mij eigen de oplossing aangeleerd om de MyRoute app af te sluiten en de route opnieuw te starten ik heb hem immers staan op starten vanaf huidige locatie dus daarna vervolg je gewoon weer de route die je aan het rijden bent geen enkel probleem. Ik werk met een OPPO 79 5G en een extern scherm van het merk EKIY MTC-04 en mijn headset is van EJEAS Q8. Tijdens het navigeren heb ik nooit geen verbindingsproblemen met de bluetooth, ik kan tegelijk de MyRoute app gebruiken in combinatie met bijvoorbeeld Spotify. Ondanks dat enige probleempje ben ik uiterst tevreden over de Myroute app. En ik hoop wel dat dit ook ooit eens wordt verholpen want eerlijk gezegd heb ik dat probleem niet als ik bijvoorbeeld de app van Waze, Kurviger of Google maps gebruik maar die verdienen niet mijn voorkeur.
-
Als je naar de verschillende Posts mbt tweede schermen kijkt, zie je dat die nog altijd een bron van problemen zijn. Het is dan kennelijk afhankelijk van de combinatie het type telefoon en tweede scherm. Ik ervaar die problemen in veel mindere mate maar ik lees veel reacties van mensen die er minder succesvol mee zijn.