oppakken route/track na afwijken scenic A2B in app
-
ik heb vanmorgen een scenic route gemaakt op basis van a naar b in de app. volgens mij maakt de app daar een track van. op android tablet, samsung active 2 met laatste beta. herberekenen uit.
ik wijk bewust af en route begeleiding stop zoals verwacht bij herbereken uit. kom ik echter terug op route/track dan word de route/track niet opgepakt. bij een echte route krijg je button herberekenen maar in dit geval dus niet.
volgens mij zou als je weer op routelijn zit navigatie opgepakt moeten worden.
-
vandaag zelfde traject gereden maar nu even een route gemaakt. herberekenen staat uit. ik wijk af van route en ik zie aanwijzingen verdwijnen maar app wil wel herberekenen en geeft melding kan niet herberekenen en dat wel 5x. tablet heeft geen internet. route wel met internet gestart, wifi thuis. kom ik weer op route dan word route begeleiding keurig opgepakt.
-
vandaag zelfde traject gereden maar nu even een route gemaakt. herberekenen staat uit. ik wijk af van route en ik zie aanwijzingen verdwijnen maar app wil wel herberekenen en geeft melding kan niet herberekenen en dat wel 5x. tablet heeft geen internet. route wel met internet gestart, wifi thuis. kom ik weer op route dan word route begeleiding keurig opgepakt.
@Bouke-Ent als je herberekenen uit hebt staan, zou die melding niet meer mogen komen. Mijn vermoeden is dat je toch een instelling niet goed hebt staan.
Als je de route o je tablet hebt staan, door het automatisch synchroniseren, en je gebruikt offline navigeren, dan hoef je de route ook niet te starten met WiFi -
@Bouke-Ent als je herberekenen uit hebt staan, zou die melding niet meer mogen komen. Mijn vermoeden is dat je toch een instelling niet goed hebt staan.
Als je de route o je tablet hebt staan, door het automatisch synchroniseren, en je gebruikt offline navigeren, dan hoef je de route ook niet te starten met WiFi@Marinus-van-Deudekom said in oppakken route/track na afwijken scenic A2B in app:
Als je de route o je tablet hebt staan, door het automatisch synchroniseren, en je gebruikt offline navigeren, dan hoef je de route ook niet te starten met WiFiik zal het nogmaals nalopen. maar herberekenen staat uit en alles volledig gesynd. dat route na afwijken bij track niet word op gepakt vind ik vreemd maar in dat geval was er ook geen herberekening. in geval van route is het vreemd dat hij toch wil herberekenen en schijnbaar via server anders had hij get gewoon offline kunnen doen.
-
Als je de route o je tablet hebt staan, door het automatisch synchroniseren, en je gebruikt offline navigeren, dan hoef je de route ook niet te starten met WiFi@Marinus-van-Deudekom said in oppakken route/track na afwijken scenic A2B in app:
Als je de route o je tablet hebt staan, door het automatisch synchroniseren, en je gebruikt offline navigeren, dan hoef je de route ook niet te starten met WiFieven nagelopen en herberekenen stond uit maar offline stond uit (dus online). heb deze op offline gezet en route terug offline geladen. nu geen melding herberekening en route werd na afwijking goed opgepakt. het offline of online zou echter geen verschil moeten geven als herberekenen uit staat.
morgen ga ik scenic vanuit app nogmaals testen en kijken of na afwijken hij dan route wel oppakt.