Route uploaden
-
@A-Urban
Door op reageren te klikken en dan op een van de opties te klikken, zorg ervoor dat je route die je wil delen "Openbaar" staat.

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master [link text]https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/4364094?mode=share(link url)
-
@A-Urban
Dit is de route die al in MRA staat, zou je het .gpx bestand wat je via de mail hebt ontvangen hier kunnen delen?PS, deze 2 routepunten zou ik omdraaien, want als je op basis van een track deze gaat rijden, ben je meteen bij het eindpunt.

-
Sorry voor de late reactie, maar hierbij is de route zoals ik 'm gekregen heb in gpx. https://www.myrouteapp.com/route/open/4398997
-
Hallo @A-Urban, dit is de url uit MRA, niet het .gpx bestand wat je via de mail hebt ontvangen.
-
En hoe krijg ik het originele bestand hier?
-
@A-Urban via uploaden
-
@A-Urban
Sla de route vanuit je mail op je computer op.
Daarna hier uploaden. Zie pijl hieronder:
-
@A-Urban
Sla de route vanuit je mail op je computer op.
Daarna hier uploaden. Zie pijl hieronder:
@Jack-van-Tilburg Dat had ik geprobeerd, maar dan krijg ik in het rood de melding dat ik niet genoeg privileges heb?
-
@Jack-van-Tilburg Dat had ik geprobeerd, maar dan krijg ik in het rood de melding dat ik niet genoeg privileges heb?
@A-Urban
Je hebt gelijk. Ik kan het ook niet.
Er is kennelijk een beperking waardoor jpg's wel bijgesloten kunnen worden maar gpx'en niet.
-
Klopt uploads zijn uitgeschakeld.... sorry.
mail de .gpx maar naar hans.mramaster@gmail.com
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login