XT2 1,2 tread app
-
"Tread app "verkracht" MRA route met 1.2
Een in Here format gemaakte route zonder snelwegen via tread app en de 1.2 geëxporteerd naar m'n XT 2. Resultaat: de route is de snelste route, 300 km snelweg terwijl in MRA geen km snelweg zit ! Converteer ik het daarbij gedownloade track en converteer ik die naar een route gaat het wel goed. Lijkt me toch echt een BUG. Is dit bekend ? Uiteraard gebruik ik de connector maar als ik in het buitenland zit heb ik dus geen PC in de koffer. MRA en een XT2(tread) vind ik een ramp. -
"Tread app "verkracht" MRA route met 1.2
Een in Here format gemaakte route zonder snelwegen via tread app en de 1.2 geëxporteerd naar m'n XT 2. Resultaat: de route is de snelste route, 300 km snelweg terwijl in MRA geen km snelweg zit ! Converteer ik het daarbij gedownloade track en converteer ik die naar een route gaat het wel goed. Lijkt me toch echt een BUG. Is dit bekend ? Uiteraard gebruik ik de connector maar als ik in het buitenland zit heb ik dus geen PC in de koffer. MRA en een XT2(tread) vind ik een ramp.@Peter-van-der-Weij if you send the route via Tread, it needs to be GPX 1.1. Tread does not perform well with 1.2 as you have seen. Use plenty of shaping points.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login