MRA in Moto73 door Mr.GPS
-
Beste MRA team,
In de Moto73 #2, pagina 62 en 63 schrijft Hans Vaessen, a.k.a. Mr.GPS, een leuk artikel over MRA in een reeks van routeplanners verdeeld over meerdere Moto73 nrs.
Ook al heeft Hans MRA mooi op de kaart gezet, heb ik toch het gevoel dat MRA in dit artikel niet alle credits krijgt die het verdient. Veel leuke functies die MRA zo krachtig maken worden niet belicht (zoals POI, gekleurde routepunten, getimede routepunten etc). Tevens wordt er het e.e.a. over de naamsverandering verteld, wat m.i. niet correct verwoord is.
Wellicht is het een idee dat MRA team contact opneemt met Moto73 om een eigen artikel te schrijven als aanvulling op die van Mr.GPS? Goede reclame stunt!
Er komt nog een vervolg artikel in een volgend nummer over de gold functionaliteiten aldus mr.GPS zelf, maar deze heb ik tot op #5 nog niet gezien.
-
@StefanHummelink
Goede morgen Stefan, ik heb direct na het uitkomen van het nummer al een reactie gestuurd naar Hans Vaessen, hij zou dit verwerken in deel 2, die mogelijk in het komende nummer van de Promotor en Moto73 staat. Hans heeft eerst een stuk van Itchie boots gepubliceerd. -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Kijk, nog een alert MRA fan haha. Top.
Goed dat we hier scherp op zijn. Mooi werk Hans.
PS* ik liep wat achter met mijn tijdschriften dus vandaar nu pas dit bericht hehe. Nummer 4 en 5 liggen nog op me te wachten in de salontafel.