Stabiliteit vd Myroute app
-
Vandaag aan het toeren in de Ardennen. Myroute doet goed zijn werk, maar toch jammer dat vlak voor het einde van dag1 plotseling de App stalls toen ik iets moest aanpassen ivm routeblock > tracklog weg de route stond er nog wel vreemd genoeg. Deel 2 vd dag wel goed tracklog kunnen maken.Dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt dus nu toch maar even melding van gemaakt. Verder erg tevreden met de app. Wel een wens om next routepunt nr in het apple CarPlay scherm te hebben Dat had de oude Nav app wel. Zit dit in de planning? Grt Ruud
-
@Ruud-Schouten dit is mij recent ook overkomen. Pas thuis zag ik dat het eerste deel van de route niet is gelogd. De route heb ik bij de stops steeds beëindigd en de track op pauze gezet. Alleen het deel vanaf de laatste stop is opgenomen.
-
@Ruud-Schouten Aankomend routepunt in CarPlay is zeker iets wat we nog willen gaan implementeren!
Omtrent tracklog kwijt, dat is iets wat ik zelden hoor.
Als hij niet is opgeslagen, krijg je de vraag of je hem wilt hervatten of wilt weggooien. Als je hem hebt opgeslagen kan het zijn dat hij nog tussen de "Geuploade tracklogs" staat omdat hij niet kon worden geupload.Als je echter nooit je telefoon hebt gepakt, kan het zijn dat je in enkel CarPlay inderdaad niks met je tracklog hebt gedaan. Dat ondersteunen we (nog) niet.
-