Update Afsluitingen Nederland
-
Dit keer niet een afsluiting maar een komende TOLWEG voor motoren in Nederland.
https://www.myrouteapp.com/route/open/8894330 -
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA, het is echt te gek voor woorden... En 7 verschillende partijen die samenwerken voor de tol... Alsof er dan nog iets overblijft van die 1 euro en 51 cent (krijgt toch ook alleen een ambtenaar bedacht...). En dan gewoon géén tolpoortjes, geen herinnering dat je er geweest bent, maar wel lekker boetes uitschrijven... Recipe for disaster!
Devs, kan "vermijd tolwegen" standaard aan please?
Maar toch bedankt voor de toevoeging Hans!
-
ga er vanuit dat als je kiest voor vermijden tolwegen in here dat de a24 gemeden gaat worden.
-
@Bouke-Ent Als Here de weg als zodanig bestempelt wel ja!
-
@Con-Hennekens Ik denk dat deze ontsluiting hoofdzakelijk voor woon-werkverkeer gebruikt gaat worden. Als je in Den Haag werkt en in Spijkenisse woont scheelt dat al gauw tussen de 45-60min. (heen en terug) per dag heb ik mij laten vertellen. Ik neem in die contreien voornamelijk de pont (wel met het autoprofiel en kortste route ).
-
@Con-Hennekens said in Update Afsluitingen Nederland:
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA, het is echt te gek voor woorden... En 7 verschillende partijen die samenwerken voor de tol... Alsof er dan nog iets overblijft van die 1 euro en 51 cent (krijgt toch ook alleen een ambtenaar bedacht...). En dan gewoon géén tolpoortjes, geen herinnering dat je er geweest bent, maar wel lekker boetes uitschrijven... Recipe for disaster!
Devs, kan "vermijd tolwegen" standaard aan please?
Maar toch bedankt voor de toevoeging Hans!
Wat een gezeur met hoog azijnpis gehalte...
T'was van begin af aan al bekend dat de Blankenburgtunnel (want daar gaat het over) een tunnel zou worden waar je tol voor moet betalen. Als je NIET wilt betalen, ga je lekker via de Benelux tunnel! Probleem opgelost en valt er niks meer te zeuren ook!En waarom zouden/moeten motorrijders niet (mee)betalen??? Zij willen toch ook gebruik maken van die tunnel als het nodig is? Gelijke monniken, gelijke kappen!
En 7 partijen??? Volgens mij zijn het er maar 5 organisaties die betrokken zijn bij het innen van de tol. En niet elke partij speelt hierin een leidende rol. Sommige houden zioch alleen maar bezig met oa onderhoud of toezicht. De site van nieuwsmotor.nl vermeld bv. de RDW 2x, dus als je die al 2x meetelt, dan loopt het aantal organisaties inderdaad (geheel onterecht) wel op! Goed lezen is het devies hier!
Ik woon in Den Haag, werk in het Botlek/Europoort regio. Voor mij zou de Blankenburgtunnel een uitkomst zijn als het weer es volledig vaststaat bij de Benelux tunnel/Kethel tunnel. En dat is mij die €1,51 wel waard!
Maar man, man, man, man, man, man, man, man, man, man @Con-Hennekens..... Waar maak jij je nou druk om??? Wat een gezeik.....
-
@Nomko-Nomden said in Update Afsluitingen Nederland:
Wat een gezeur met hoog azijnpis gehalte...
En in welke categorie plaats je jouw reactie op zijn "mening"? Hahaha. Heerlijk dit zo.
3, 2 , 1, FIGHT!
-