Is de nieuwe MRA-app een Cobi?
-
@Con-Hennekens Geen probleem, natuurlijk! Zoals gezegd, heb ik een Next abonnement genomen en ben dit nu verder aan het uitproberen. Veel plezier in je vakantie.
-
Het was mij ook niet bekend dat bij aankoop van de MRA Next er een Here licentie voor de routeplanner bij zit.
Ik heb al jaren een licentie op routeplanner en pas later een licentie op de navigatie. Heb dit daarom ook nooit gezien -
@M-Schrijver, de licentie op de here kaart is echt niet vergelijkbaar met alle extra tools in het Gold abonnement. Zie het meer als het gratis basis planner abbo, maar dan inclusief Here.
-
@Con-Hennekens bovendien als je het zou combineren met een basis routeplanner kun je naar een beperkt aantal routes opslaan. Nog los van wat @Con-Hennekens al zei de ruim gevulde toolbox bij een gold abo. Wil je echt plannen, ga je die simpelweg nodig hebben.
-
Eigenlijk zou MyRoute enkel de basis of gold ( full ) versie mogen aanbieden. Zou een stuk eenvoudiger zijn en meer geld in de kassa brengen voor ontwikkeling en bijsturing.
We genieten toch maar reeds 10 jaar met z'n allen van een mooie applicatie. Het spaart 500-600 € op een toestel omdat bijna ieder van ons toch met krachtige iPhone, Samsung ,... rondloopt.Een TomTom of een Garmin kan GEEN foto's maken, NIET surfen, GEEN email ophalen, enz.
Bovendien ben ik gestopt met Cardo's, Sena's te kopen, veel te duur en omslachting. Heb ze allemaal 2dehands verkocht.
Veel goedkoper zijn AirPods Pro van Apple : ze passen in elke helm en elk oor. ( geen gedoe als je een zomer én winterhelm hebt ).
Je kan toch moeilijk 's avond in je hotel met je helm op je hoofd in je bed, gestreamd via Zümo en Samsung naar muziek luisteren!Mijn inziens : bij het plannen MOET je altijd vergelijken tussen TomTom, HERE en OSM-kaarten. Zo vermijdt men zoveel mogelijk onaangename verrassingen ( zeker als je voor een groep motards plant )
Joep, geniet van MRA ....
-
@EMW-motorridders rijden met AirPods Pro’s in… Dat ga ik ook eens proberen
-
@CD130 DOEN valt heel goed mee omdat je ook ruisonderdrukking kan regelen ...
-
Ruisonderdrukking is geen gehoorbescherming.
-
@M-Schrijver eens, ongeschikt dus
En heb net een nieuwe Sena gekocht