Waypoints en foto via 1.2 niet in Garmin XT2
-
Beste RouteXperts, I'm lost.....
Ik heb jullie presentaties gevolgd maar toch is niet alles duidelijk voor mij.
Ik heb pas een XT2 (voorheen 12 jaar 660) en heb een Route in MRA gemaakt met waypoints (handjes) en tekst en foto's.
Exporteer naar XT2 via pc als 1.2 en toch hoor ik niet de waypoints 2 km van te voren en zie geen foto/ tekst.
Doe ik iets fout of is dit een instelling op Garmin XT2?
En hoe kan ik deze route incl. via punten etc. als bestand naar vriend sturen in bezit Garmin XT?
Op het forum staat veel maar kan het niet vinden. -
Deel even de url van je route. Zorg er wel voor dat deze openbaar staat
-
-
Bedankt,
Zo te zien staat alles goed, in de XT(2) zie je echter geen foto's en de tekst die bij de routepunt notitie staat, dat kan alleen in MRA navigation Next.
De routepunt naam zou gewoon uitgesproken moeten worden.Let er wel op dat je de punten goed op de routelijn legt en altijd na een rotonde, kruising of splitsing van wegen.
-
@Corné-Bertrams, Hans bedoelt: niet in de buurt van een rotonde, kruising of splitsing van wegen.
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA Dank je wel voor de snelle reactie.
Ik heb (nog) geen MRA nav. next maar dan zeg je dus dat foto's en tekst niet op de Garmin XT(2) zichtbaar maar alleen op je mobiel (tablet) op de motor via MRA Nav. next?
Mis ik dan de toegevoegde waarde van 1.2 voor naar de Garmin te sturen c/q komt dat nog wel in de toekomst?
PS: dit is geen kritiek want ik vind jullie top en zeker wat er allemaal al is gedaan, ook met presentaties e.d. -
@Corné-Bertrams said in Waypoints en foto via 1.2 niet in Garmin XT2:
dan zeg je dus dat foto's en tekst niet op de Garmin XT(2) zichtbaar maar alleen op je mobiel (tablet) op de motor via MRA Nav. next?
Ja, de planner staat niet alleen ten dienste van Garmin maar heeft ook functies die door de Garmin niet ondersteund worden.
Mis ik dan de toegevoegde waarde van 1.2 voor naar de Garmin te sturen c/q komt dat nog wel in de toekomst?
Dat heeft meer te maken wat de mogelijkheden van je Garmin zijn dan met het GPX bestand. MRA kan het GPX bestand pas voor je Garmin geschikt maken nadat Garmin de ondersteuning voor die zaken toevoegt aan hun Zumo's.