Update 4.1.3 -309 tab 3 samsung
-
Beste team, na update van de laatste versie is het niet meer mogelijk om vanuit de myroute app naar mijn account te gaan. Dit probleem doet zich enkel voor op de Samsung tab 3. Op mijn Samsung s23 geen probleem. Hierdoor kan ik geen aanpassingen meer maken in bv. Navigatie opties.
-
Appologies for replying in English!
I have the Samsung Active Tab 3 also.
The screenshot below shows that it is working for me with 4.1.3 - 309?
-
@Alderweireld-Rudi-0 ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem met mijn S20. Als je naar je settings wil gaan erop drukken en wachten. Bij mij duurt het bijna een minuut en dan komt het settings menu in beeld. Weird probleem waar ik nog niet een oplossing voor hoor
-
@Alderweireld-Rudi-0 probleem ondertussen opgelost door de app opnieuw te installeren. Helaas moet je telkens de kaarten opnieuw installeren. Toch merk ik ook enige vertraging om bij de account instellingen te komen.
-
@Alderweireld-Rudi-0. Waarschijnlijk is het opnieuw installeren helemaal niet nodig. Je kunt 3 dingen doen om te voorkomen dat je de app moet her-installeren:
- ga in je Android instellingen naar Apps, zoek de MyRoute-app tussen alle andere apps, open die, en tik "gedwongen stoppen"
- in datzelfde venster kun je nog verder klikken naar opslag en cache. Klik cache wissen, en probeer of de app nu normaal start.
- start de app nog steeds niet normaal, druk dan "Opslag wissen". Bij de volgende start zal de app starten alsof hij voor het eerst start, en pas dan moet je de instellingen corrigeren en kaarten opnieuw downloaden.
-
@Con-Hennekens I have the same issue on my Tab 7. Since two or 3 updates ago, takes a long time to display options. This only occurs the first time after starting the app. Clearing cache makes no difference. My S20 works fine.
-
@Con-Hennekens ik moest vandaag ook alles wissen na update. opnieuw kaarten moeten downloaden van belgie en noord frankrijk waar ik nu zit. wilde update doen ivm beloofde verbeteringen van tankstations maar helaas geen verbetering in dit gebied, met nieuwe app en laatste kaarten
-
@Bouke-Ent, vreemd. Bij mij ging het gisteren perfect met 2 tankstations toevoegen in de Eifel. De eerste was dicht en had geen betaalpaal. Maar de POI werden keurig toegevoegd in de route, op de juiste plek, en lagen kort bij de route.
-
@Con-Hennekens said in Update 4.1.3 -309 tab 3 samsung:
@Bouke-Ent, vreemd. Bij mij ging het gisteren perfect met 2 tankstations toevoegen in de Eifel. De eerste was dicht en had geen betaalpaal. Maar de POI werden keurig toegevoegd in de route, op de juiste plek, en lagen kort bij de route.
toevoegen gaat prima maar 1st die volgens MRA en TT er moet zijn word niet getoond maar 2de op de route. die 2de kan ik toevoegen maar dat is niet het probleem. niet de dichtbijzijnde op de route word getoond die in MRA bekent is als poi.
-
@Bouke-Ent, Er zijn meerdere parameters die bepalen welke de dichtstbijzijnde is. Ook bijvoorbeeld hoe ver hij van de route ligt. Ook de openingstijden spelen een rol. Die wat ik had was waarschijnlijk dicht vanwege Hemelvaartsdag, terwijl die normaal op donderdag wel open is. Er zijn limieten aan wat je op voorhand weet.
-
@Con-Hennekens said in Update 4.1.3 -309 tab 3 samsung:
@Bouke-Ent, Er zijn meerdere parameters die bepalen welke de dichtstbijzijnde is. Ook bijvoorbeeld hoe ver hij van de route ligt. Ook de openingstijden spelen een rol. Die wat ik had was waarschijnlijk dicht vanwege Hemelvaartsdag, terwijl die normaal op donderdag wel open is. Er zijn limieten aan wat je op voorhand weet.
ik ga vanuit dat prio op route is. dus als er tankstations op de route liggen dan verwacht ik eerste word aangegeven. mijn ervaring was dat dan niet de eerste werd getoond. gisteren en vandaag bleek dat TT ook niet alles toont wat laat zeggen 2 km buiten route ligt.