Kan geen route maken op Website naar buitenland.
-
Goedemiddag,
Ik probeer via de site een route te maken naar Orbey in de Vogezen. Maar wat ik ook maar probeer, ik blijf de melding krijgen: Er kon geen goede route worden gevonden. Pas de richting of duur iets aan het probeer het opnieuw. Hint: voorkom een route die in de zee gaat
Als ik bv, als test, naar Groningen wil gaat dit wel. Berlijn wil ook weer niet. Ik had voorheen dit probleem niet. Ik heb het getest met alles vermijden aan, alles vermijden uit. Hoogte op elke mogelijke manier, rechtlijn, bochtig ect. Maar het werkt niet.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt.
Paul
-
@Paul-Klaver Je probeert een scenic route te maken die waarschijnlijke langer is dan +/- 600 tot 650km. Dat gaat met die optie van de website niet lukken. Je kunt hem uiteraard wel zelf samenstellen door in de balk boven de scenic optie te kiezen voor "Nieuwe Route".
-
zou beter zijn al er een inhoudelijke melding komt zoals bij tt mydrive. daar krijg je melding route is te lang.
-
@Bouke-Ent, zeker! En dat is ook al vaker voorgesteld. Gaat ook wel komen, op termijn, denk ik.
-
Thx. Het is inderdaad geluk om zelf iets samen te stellen. Gaan we daar mee knutselen.