MRA loopt gedeeltelijk vast
-
Vandaag een nieuwe test met de 272 versie op AA.
Opgestart, eerst de telefoon daarna AA, vervolgens de A B route ingesteld, laten berekenen en tot slot op navigeer geklikt.
Geen enkele gesproken routeaanwijzing en na 50 meter kwam er ook geen volgende aanwijzing meer in beeld.
De onderliggende kaart was al snel helemaal niet meer zichtbaar. De route zelf bleef wel in beeld maar geen aanwijzingen meer.
De actuele snelheid bleef wel in beeld evenals de cursor.
Na bereiken van de bestemming alles een rebooten gegeven.
Start zoals eerder.
Na 2 gesproken aanwijzingen hield hij het voor gezien. Geen aanwijzingen meer. Na ongeveer 40 km kwam er toch een update van de route maar daar bleef het bij
Tot thuiskomst niks meer gezien of gehoord.
Expres van de route afgeweken en volgens mijn verwachting leverde dat ook geen herberekening op.
Bij thuiskomst wilde de app zelfs niet meer afsluiten.
Wat zou dit kunnen zijn.
Morgen een test met de Goldwing dus alleen de telefoon om uit te sluiten of het al dan niet aan AA ligt.
Iemand nog ideeën of suggesties? -
@Marinus-van-Deudekom hmm, dat is niet helemaal de verwachting!
Anyhow, vandaag nog wat dingen geprobeerd die we nu zelf doortesten. Ik verwacht morgen nog een nieuwe beta.
Probeer het vooral nog een keertje opnieuw en laat maar weten
-
@Corjan-Meijerink het was ook helemaal niet mijn verwachting. Vandaag zal ik de app zonder AA proberen en ik en benieuwd hoe dat gaat. Ik laat het weten, daar is het testprogramma ook voor
-
@Marinus-van-Deudekom Vandaag met 276 getest en gelukkig werkt het goed om de Android toestellen die wij tot onze beschikking hebben.
De 276 versie zal binnenkort ook voor jou beschikbaar zijn.
Laat gerust weten of het dan goed werkt!Indien niet kan opnieuw installeren eens aanbevolen zijn.
-
@Corjan-Meijerink hoi Corjan
Vandaag de 272 nog een keer geprobeerd met alleen de telefoon.
Simpele A B route
Extra afwijking gecreëerd in de route
Na 1 km was hij de weg al kwijt en herberekening vond wel plaats maar na ongeveer 5 minuten.
Op de terugweg hetzelfde laken een pak. Het viel op dat toen ik “braaf” de route volgde ik zag dat de routeaanwijzingen frequent ver achter bleven. Ondanks dat de cursor wel de route bleef volgen.
Na een extra afwijken in de route duurde het dit keer bijna 15 minuten voordat er een herberekening kwam
Ik hoop op verbetering met die nieuwe versie,
Ik had deze overigens opnieuw geïnstalleerd.
Keep up the good work. -
@Marinus-van-Deudekom laten we hopen op een beter resultaat met de aankomende update!