Route wordt niet berekend!
-
Waarom kan de route Gorinchem-Valencia niet berekend worden?
Geeft aan: is te lang, geef extra punten in. Dat kan de bedoeling niet zijn. Iedere ander navigatie doet t wel. Nu moet ik zelf bedenken hoe ik moet rijden, is ook leuk maar daarvoor heb ik dit niet gekocht.Als ik wel punten invoer maakt tie steeds ingewikkelder routes aan.
Restricties die ik heb ingegeven zijn, geen tolwegen of grindpaden. Dus niet echt ingewikkeld lijkt me.
-
@RonPh is dit een dubbel van je eerdere vraag? Zo niet, dan moet je jezelf toch echt even verduidelijken.
-
@RonPh
Doe je dit op de website of in de app?
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master via routelab dan nieuwe route. Dan komt er een melding dat er geen route berekend kan worden. Inkorten of andere richting,staat erbij.
Hier moet ik toch een nieuwe route in maken. Ik wil m eerst een route laten maken en dan bewerken met stops oid. -
@Rob-Verhoeff dat is een hele andere vraag. Die gaat over de maten, deze over het feit dat er geen route berekend kan worden.
-
@RonPh said in Route wordt niet berekend!:
@Rob-Verhoeff dat is een hele andere vraag. Die gaat over de maten, deze over het feit dat er geen route berekend kan worden.
Ik denk dat je dan de OpenStreetMap kaart hebt geselecteerd. Het Camperprofiel werkt alleen in de TomTom en de Here kaart. Of je wilt een scenic route maken? Volgens mij werkt dat alleen voor auto/motor?
Gebruik de optie "Nieuwe route":
-
@RonPh said in Route wordt niet berekend!:
Valencia
vreemd bij mij in website routelab werkt het wel. campermode en here kaart. kan gewoon route maken van mijn woonplaats naar Valencia.
-
@Rob-Verhoeff nee standaard Here ingesteld.
-
@RonPh
Waar heb je Here ingesteld?
In de blauwe menubalk of via het symbooltje in de kaart? -
@RonPh
In het rode vak selecteer je de kaart. In het blauwe vlak vind je de overlay kaarten. Ik gebruik altijd Michelin om de mooie wegen te selecteren. Het route berekenen moet met de kaart uit het rooie vak.
-
@Rob-Verhoeff dankje Rob. Dit is de oplossing.
-
@RonPh combinatie van scenic route en Openstreet map.
Jammer dat t zo ontzettend gebruikers onvriendelijk is. Ben de hele middag aan t proberen om een simpele route te maken. Dan lukt t alleen nog met behulp van een aantal behulpzame mensen.
Dit is niet voor eenvoudige gebruikers geschreven. -
@RonPh Jan kan deze oplossingen ook allemaal vinden in het ondersteuningsgedeelte van de webiste!
Ik denk dat 90% van jouw vragen daar kan worden beantwoord. -
@RonPh
Heb je misschien al in de Handleiding 'Een nieuwe route maken' gekeken?
Volgens mij wordt het daar zeer overzichtelijk uitgelegd. -
@Rob-Verhoeff
Sorry we hebben tegelijk hetzelfde soort antwoord. -
@RonPh
Ga naar routes, kies nieuwe route, selecter de Here kaart, bepaal het start en eindpunt, dan ga je fonteinen.
De routegenerator heeft een Max van 600 km
-
@Rob-Verhoeff Rob dat zie ik nu ook. Maar heb je ooit voor een navigatiesysteem een handleiding moeten gebruiken? Dat moet toch intuïtief zijn.
Maar als ik t goed begrijp kan ik dus alleen in Here een route maken, anders werkt t niet. Dat wordt zo niet uitgelegd in de handleiding. -
@Jack-van-Tilburg said in Route wordt niet berekend!:
@Rob-Verhoeff
Sorry we hebben tegelijk hetzelfde soort antwoord.Dubbel genaaid houdt beter
-
@RonPh
Maar heb je ooit voor een navigatiesysteem een handleiding moeten gebruiken?
Toen ik voor het eerst mijn Garmin moest leren begrijpen heb ik daar toch echt een gebruikershandleiding naast gehad.
-
@RonPh
En zonder forum