Route wordt niet juist opgepakt, na afwijken A naar B navigate
-
Gisteren een A naar B navigatie gedaan, met de 2e optie voor bochten (iets bochten).
Op dit punt dacht ben ik rechtdoor gereden.
De route werd berekend maar dit was nu een nieuwe route, zoals ik kon zien, zo snel mogelijk naar het eindpunt en niet mijn gekozen, iets bochten.
Ik kon de oorspronkelijke route / track nog zien en ben deze blijven rijden, maar hij bleef mij terug sturen naar de snelste route.
Even gestopt en opnieuw het adres ingevoerd met de optie, iets bochten en de route / track ging weer goed.Lijkt mij dat bij een herberekening de gekozen optie actief moet blijven
-
@Jordan-Altena als je van A naar B gebruikt is de route en track. Als je dan van de route afwijkt wordt de route herberekend naar het volgende route punt, shi.... Dat is dan natuurlijk het eindpunt
-
@Marinus-van-Deudekom
Dat begrijp ik, maar naar mijn mening zou dan je route optie actief moeten blijven (bochtige wegen) en dat MyRoute-App niet automatisch de snelste route pakt. -
@Jordan-Altena als ik het goed heb is dat niet het geval als je van de route afwijkt. Heb ik het fout dan wordt het hier wel gecorrigeerd
-
Nee, in principe brengt de app je terug naar de track die je aan het rijden bent. Soms lukt dat niet, of wijk je te vaak af, en dan wordt het inderdaad een snelste route naar het eindpunt.
Misschien zou het wel een idee zijn om daar een melding op te genereren, zodat je weet dat de track niet meer gerouteerd wordt. Misschien pikken de devs dit op?