Verbeter tips voor de werking van de favorieten
-
Fijn dat we nu gemakkelijk de naam van de favorieten kunnen aanpassen in de app. Dank daarvoor.
Hier zijn een paar ideeën om de favorieten functie nog handiger te maken:
1 Op dit moment kun je een adres aan je favorieten toevoegen door op de plattegrond te drukken.
Hierna verschijnt dit scherm waarin je het adres meteen kan toevoegen aan de favorieten door op het sterretje te drukken.
2 Als je een adres opzoekt via het vergrootglas, zou het handig zijn als je op dezelfde manier als hierboven het adres aan je favorieten kan toevoegen.3 Als je het vergrootglas gebruikt, kun je ook een adres selecteren uit je recente zoekopdrachten. Ook hier zou het handig zijn als je op dezelfde manier een adres aan je favorieten kunt toevoegen.
3 Een extra handige functie zou zijn dat als je nogmaals op het sterretje drukt, je je keuze kunt wijzigen, vergelijkbaar met een aan/uit-schakelaar.
Met deze verbeteringen kunnen we de favorieten functie nog gebruiksvriendelijker maken.
-
@PeterKerkhof super dankje! Zal er zeker wat mee doen
-
In de komende 4.0.3 update zitten al jouw suggesties verwerkt! Hartelijk dank voor de bijdrage De implementatie is misschien iets anders dan voorgesteld maar alles is uitgewerkt!
-
@Corjan-Meijerink Corjan en Peter bedankt. Super handige aanvulling
-
@Corjan-Meijerink
Het doet me plezier om te lezen dat mijn suggesties hun weg hebben gevonden in de nieuwe update.Het is altijd geweldig om te weten dat de voorgestelde ideeën daadwerkelijk worden geïmplementeerd en een positieve bijdrage leveren aan het project.
Ik ben blij dat ik kon helpen en dank aan het MRA team voor hun inspanningen.
Ga zo door en veel succes met alles wat nog komen gaat!
-
@PeterKerkhof dankje!