Advies snelheden niet correct
-
Vandaag reed ik vanuit Zwaag naar Zaandstad en werd de maximale snelheid van 130 getoond. Dit is niet correct, want is tot 19u 100km/h. Dit zal niet alleen voor A7 gelden maar voor meerdere snelwegen in NL.
-
@FoggyDutch Dergelijke informatie zit in de kaartgegevens van Here opgenomen. Dit zou je dus moeten melden bij Here als je het problematisch vindf, en dat melden kan! Er zweeft hier wel ergens een url op het forum waar je verbeteringen bij Here kan doorgeven. Of natuurlijk zelf even Duck Duck Go'en.
-
Ik ben het eens dat het in de kaart gegevens zit, maar laat Garmin nu ook Here gebruiken en daar gaat om 19:00 de snelheid van 100 naar 130 en om 6:00 van 130 naar 100. Het ziet er naar uit dat Here dus meer kan dan de standaard max snelheid vertonen en flexibeler is dan verwacht.
De vraag is kan MRA ook adaptief zijn met de snelheden? -
@Cleo dat heeft niets te zien met MRA⦠is louter een HERE kwestie.
-
Ik weet dat in de nieuwe app (die nu in Beta is) de snelheden op de meeste plekken correct adaptief worden getoond. Indien niet, dan is het een kaartfout
@FoggyDutch gebruik je de Beta of Navigation? Indien die laatste, dan is het probleem spoedig verholpen
-
@StefanHummelink ik begrijp geenzins jouw opmerking. Ik betaal toch voor de navigatiediensten van MRA. Als ik in een restaurant klaag over de tomatensoep dan stuurt het restaurant mij toch ook niet naar de tomatenkweker. Dus als consument mag ik toch verwachten dat ik mij niet bij een andere partij dan MRA hoef te melden met deze opmerking. Tot zover
-
Thnx ik heb net de Beta uitnodiging ontvangen. Ik moet alleen nog even overstappen.
-
@FoggyDutch Oh, je mag het wel melden, maar dan de volgend casus:
Als jij nieuwe banden laat monteren door jouw garage, en je hebt de garage jouw banden laten bestellen, maar de kwaliteit van de banden valt je tegen omdat ze bv snel slijten, verwacht je dan dat jouw garage contact zoekt met bv. Dunlop of Bridgestone om daar deze klacht te melden, of doe je dat dan zelf rechtstreeks?
Here heeft gewoon een meldsysteem om "fouten" in hun kaart materiaal te herstellen. Als bijvoorbeeld een klant van Here, in dit geval MRA, elke kaart fout die hun gebruikers constateren moet doorspelen, dan kunnen ze daar 1 FTE voor inzetten.
Mijn reactie was niet om jouw input in kracht af te zwakken, integendeel, ik vind je comment legitiem en wilde je doorsturen naar de plek waar je dit als weggebruiker, en niet zozeer als klant van MRA, kan melden, opdat MRA dat in hun software kan opnemen.
Daarbij zijn we hier allemaal als hobby aanwezig, het lijkt me dus ook geenzins gepast om op jouw laatste toon, met elkaar te kletsen hiero.
Stefan, Over and out
-
Ik snap wat je bedoelt, maar jouw vergelijking gaat niet op. Ik heb geen specifieke wensen die MRA heeft moeten uitvoeren. Ik constateer enkel en alleen dat iets niet correct is. Daarom ik op dit forum zit om zaken proberen te verbeteren aan de app. IT slimmeriken kunnen dit probleem beter aanpakken dan ik. Ik heb 2 linker handen en ben slechts een gebruiker.
-
@FoggyDutch said in Advies snelheden niet correct:
Ik heb geen specifieke wensen die MRA heeft moeten uitvoeren
De vergelijking is bedoeld om de casus van "het kopen van een dienst bij een bedrijf" anders weer te geven.
Ik snap je beredenering heel goed hoor, alleen ik belichtte de kwestie van de andere kant. We begrijpen elkaar, maar zijn het oneens. Prima status voor mij om me vanaf nu afwezig te houden in dit draadje.
-