van voorburg naar berlijn
-
Goedenmiddag,
Mijn naam is Michel Huf. Vorig jaar ben ik 5 dagen in Duitsland geweest en dat is mij goed bevallen. Nu wil ik een mooie rit naar Berlijn maken. Heeft iemand een mooie route kant en klaar liggen beginnend bij de grens van Duitsland?
Alvast bedankt voor de moeite.
mvg
Michel
-
Heb je hier al gezocht: https://www.myrouteapp.com/nl/library/countries
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Bedankt voor je reactie.
jazeker mooie routes als je daar bent. Maar ik ben op zoek naar een mooie route daar naar toe.
mvg
Michel
-
@michel-huf
Is het een probleem om zelf een route te maken?
Dat is eigenlijk best leuk om te doen en niet heel veel werk.
Met het gebruik van de Michelin overlay kaart vind je makkelijk mooie wegen en richt je de route volledig naar eigen wens in.
Loop je tegen vraagtekens aan dan krijg je hier op het forum meestal snel hulp.
Als je eerst meer kennis op wil doen over de MRA planner is dit een leuke video om te kijken: Live online training MRA Routeplanner Gold -
ik zag door het bos de bomen niet meer. Maar thx voor de video ik ben ermee bezig.
mvg
Michel
-
@michel-huf waar wil je beginnen in Duitsland?
Vanaf welke plaats na de grens?Dat maakt het adviseren wat doelgerichter.
-
na arnhem maakt me niet zoveel uit heb tijd genoeg maar je moet wel weten of het inderdaad mooie plekken zijn om te rijden. Ben beginnende rijder heb mergelroute gedaan en de hunnebedden route en 5 dagen duitsland en laatst naar disney heen en weer.
mvg
michel
-
@michel-huf
Voor de richting Berlijn ga je het best bij Oldenzaal de grens over.
Verder zou ik een aantal criteria bepalen voor de route.
Je kunt zo veel mogelijk "onverhard" willen tot zo veel mogelijk "snelweg". Om een beetje te chargeren.
Hoeveel tijd wil je besteden voor de rit naar Berlijn.
Het is 600 km. Dat kan in één dag maar je kunt er ook meerdere dagen over doen. -
Geen snelwegen wel verharde wegen. Ik dacht zelf in 3 dagen dus 2 overnachtingen dan 3 dagen berlijn en dan weer 3 dagen terug.
mvg
Michel
-
@michel-huf
Ik zou zeggen gewoon starten. Maak een route van begin tot eind. Sleep die naar believen via de mooie wegen die je wilt rijden. En als je daarmee klaar bent ga je viapunten zetten op de overnachtingsplek.
vanuit de toolkit kun je dan daar de route splitsen zodat je drie route delen krijgt.