Verschil Apple Carplay en iPhone
-
Het was opgelost maar met de laatste update is het issue weer terug.
Op Apple Carplay krijg ik een te uitgebreide aanwijzing te zien terwijl de iPhone een zeer correcte beknopte aanwijzing toont in dezelfde situatie. Kleine opmerking. Mogelijk is met deze laatste update het probleem met de zwarte blokken opgelost.
Deze heb ik niet meer gezien.Apple Carplay:
iPhone:
-
@Albert-van-den-Elsen dezelfde informatie is aanwezig maar wordt anders getoond. Op de telefoon wordt er door de instructies gescrolled (?) en op CarPlay worden ze in één keer getoond. Wat is precies het probleem?
-
@Corjan-Meijerink Op zich niet een probleem te vinden maar wel dat de volledige informatie bijna het hele scherm in beslag neemt. Geen enkel andere routeplanner z.a Waize, Goolge, Apple Maps,Flitsmeister hebben deze onhebbelijkheid.
Het zou prettig zijn als Apple Carplay hetzelfde beeld gaf als de iPhone.
Persoonlijk vind ik de volledige info storend. -
Ik ben het met Albert eens. (Iphone = Carplay) Ik mis met name de toegestane snelheid en de GPS snelheid.
Wat de uitgebreide info betreft op Carplay. Mijn scherm is groot genoeg, maar ik vrees dat deze de snelheidsaanduidingen afdekt..?? -
@Theo-Lammerts die moeten simpelweg nog worden toegevoegd. CarPlay moet nog worden doorontwikkeld.