Test ritje
-
Vandaag een testritje gemaakt van 60km. Na 5km liep het scherm vast. De route liep wel door want ik kreeg nog verder gesproken instructies . Ik heb de route terug opgestart en de navigatie liep dan goed.
Op routepunt 7 liep het mis . Er was nog het laatste punt 8 en het was alsof punt 8 niet werd herkent.
Ik heb dan de route opgestart met de oude navigatie app en zonder problemen verder kunnen rijden.
Roland herremans -
Vandaag een testritje gemaakt van 60km. Na 5km liep het scherm vast. De route liep wel door want ik kreeg nog verder gesproken instructies . Ik heb de route terug opgestart en de navigatie liep dan goed.
Op routepunt 7 liep het mis . Er was nog het laatste punt 8 en het was alsof punt 8 niet werd herkent.
Ik heb dan de route opgestart met de oude navigatie app en zonder problemen verder kunnen rijden.
Roland herremans@roland-herremans De problemen die je noemt zijn er inderdaad in de laatste versie ingeslopen. Deze week komt er nog een update om de problemen te verhelpen!

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login