Routes kwijt
-
Ik heb een Garmin Zumo 346 en onlangs bleek dat het startpunt van een route 4,5 km verder lag, dan de route die ik had aangemaakt in MRA (een hotel) en over gezet had in mijn Garmin. Dus naar het vertrekpunt gereden en daar was de route niet meer zichtbaar op mijn scherm en was ik de route kwijt. Ik dacht slim te zijn en de route op te pakken naar het eindpunt, maar ik zou na 10 minuten weer terug zijn bij het hotel. Ik had een gewone route gemaakt een een track, maar bij alle twee was ik de route kwijt. Wat moet ik doen?
-
@P-van-Konijnenburg wellicht die route hier eens publiceren door hem in MRA op "openbaar" te zetten en de link hier te delen. De engine die het navigeren bepaalt is per device (merk) verschillend. Hoe navigeert jouw Zumo? Met welke instellingen navigeert de Zumo een ingeladen route? Vermijden van snelwegen, veerboten, stadscentra etc.
-
@Rob-Verhoeff de route heb ik inmiddels verwijderd. Ik gebruik Basecamp en als ik de route maak, vermijd ik zoveel mogelijk autosnelwegen, veerboten (indien noodzakelijk). Maak de route met zoveel mogelijk bochten.
-
@P-van-Konijnenburg said in Routes kwijt:
... dan de route die ik had aangemaakt in MRA (een hotel) en over gezet had in mijn Garmin...
Dan snap ik deze passage niet!
-
@P-van-Konijnenburg said in Routes kwijt:
@Rob-Verhoeff de route heb ik inmiddels verwijderd. Ik gebruik Basecamp en als ik de route maak, vermijd ik zoveel mogelijk autosnelwegen, veerboten (indien noodzakelijk). Maak de route met zoveel mogelijk bochten.
dus als ik je goed begrijp maak je een route in mra routeplanner, je brengt die over naar basecamp en vandaar naar je GPS?
Die omweg via basecamp is niet nodig, je kan in MRA ook de here kaarten gebruiken, en ook instellen op geen snelwegen etc...