MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Hallo, weet er iemand of mra werkt met de navigatie van Triumph tiger pro?dank je

MRA Café
    8
    13
    980
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Jp 7
      Jp 7 last edited by

Hallo, weet er iemand of mra werkt met de navigatie van Triumph tiger pro?dank je

PAD 0 TenWheels 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • PAD 0
        PAD 0 @Jp 7 last edited by

Hi @jp-7. Ik herinner me dat dit al een tijdje geleden is behandeld en dat het helaas niet mogelijk is om MRA te gebruiken met het Triumph-systeem. Dit lijkt een „gesloten systeem” te zijn dat Google Maps gebruikt en wordt gecontroleerd door de toegewijde Triumph app.

Jp 7 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Jp 7
          Jp 7 @PAD 0 last edited by

@pad-0 Ok, bedankt voor het antwoord

Lippens Eddy 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Lippens Eddy
            Lippens Eddy @Jp 7 last edited by

@jp-7 Ik rij zelf ook met een Tijger 900 GT PRO en het is niet mogelijk. Daarom heb ik een aparte navigatie laten installeren

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • TenWheels
              TenWheels @Jp 7 last edited by

@Jp-7 Het is nu mogelijk om een GPX bestand in de Triumph app te zetten.

• Corjan Meijerink
                Corjan Meijerink administrator last edited by

Sinds 2 weken rijd ik zelf de nieuwe Tiger 1200 Rally Explorer. Wat een beest! Als trotse Triumph bezetter en ontwikkelaar van de Mobile app heb ik er gelijk voor gezorgd dat in versie 3.2.0 (vandaag uit, zie https://forum.myrouteapp.com/topic/2489/new-mra-mobile-update-3-2-0) de export naar de My Triumph app, probleemloos verloopt.

Ofwel: ja! Je kan een GPX 1.1 bestand zo naar de My Triumph app sturen waarna de turn by turn instructies op je display worden getoond. Mijn advies: turn by turn op je motor en Mobile app op je stuur 🙂

Steve Lynch Wilfred van Sommeren 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • Steve Lynch
                  Steve Lynch @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink
                  Bedankt voor de Triumph-update (ik gebruik de Tiger 900 Rally Pro).
                  Ik wist niet dat het was bijgewerkt.
                  De vorige versie was een puinhoop.
                  Eindelijk kunnen we een GPX-bestand importeren, hoewel ik betwijfel of ik er veel gebruik van zal maken, aangezien de XT perfect is voor mijn ouder wordende ogen.
                  Geniet van de Triumph Rally Explorer.

You don’t stop riding when you get old, you get old when you stop riding.

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Corjan Meijerink
                    Corjan Meijerink administrator @Steve Lynch last edited by

@Steve-Lynch Leuke motor ook! Hopelijk kan je er goed van genieten 🙂
                    De vernieuwde Triumph app is inderdaad een fijne verbetering! De gpx import is essentieel.

• Wilfred van Sommeren
                      Wilfred van Sommeren @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink

Hallo Corjan,
                      Ben de afgelopen dagen bezig geweest met importeren van gpx bestanden. Routes gemaakt in MRA, gecontroleerd op verschillen met TT en HERE, alle problemen hierin weggewerkt.
                      Vervolgens routes geexporteerd als gpx 1.1 en ook weer geimporteerd in de My Triumph app. Ik moet zeggen gaat goed, maar zeer zeker nog niet foutloos. Meestal geeft hij na import aan dat de route voor 95 a 96% klopt.
                      Wacht nu op volgende update om te kijken of deze fouten verwerkt zijn in de app.

Groeten,
                      Wilfred

Herko ter Horst 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Herko ter Horst
                        Herko ter Horst @Wilfred van Sommeren last edited by

@Wilfred-van-Sommeren voor 95 a 96% klopt? Wat betekent dat?
                        Heeft dat te maken met de kaarten die op de Triumph beschikbaar zijn? Of wordt het GPX-bestand uiteindelijk helemaal niet geladen?

Corjan Meijerink Wilfred van Sommeren 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • Corjan Meijerink
                          Corjan Meijerink administrator @Herko ter Horst last edited by

@Herko-ter-Horst @Wilfred-van-Sommeren Klopt ja, ik haal zelden een import van 100%. Komt denk ik simpelweg dat de Triumph app Google maps gebruikt en wij bij MyRoute-app niet. We hebben wel de kaartlaag maar gebruiken niet hun routeberekening. Hierdoor staan enkele punten net verkeerd volgens Google Maps.

Als je naast de turn-by-turn van Triumph (Google Maps dus) de Mobile app open hebt, zou je eventuele verschillen precies kunnen constateren.

Wilfred van Sommeren 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Wilfred van Sommeren
                            Wilfred van Sommeren @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink
                            Wel bijzonder, maar het is een verklaring. Route gaat van een zeer ruime doorgaande weg af, richting een veel smallere b-weg. Veel veranderd met routepunten bij / weghalen op dat stukje om vervolgens telkens opnieuw te importeren in Mytriumph. Geen verandering, blijft de kleinere weg insturen.

• Wilfred van Sommeren
                              Wilfred van Sommeren @Herko ter Horst last edited by

@Herko-ter-Horst Dit betekend dat de route voor 95% gelijk is aan de geïmporteerde route van MRA.

• Referenced by  Corjan Meijerink Corjan Meijerink 
                              • 1 / 1
                              • First post
                                Last post
                              ACTIVE USERS
                              POPULAR TOPICS
                              • Geen synchronisatie?

• Plaatsnamen in buitelandse taal

• Navigation im Tunnel (GPS Signal weg)

• Melding uitzetten

• Probleem navigeren op telefoon

• Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

• Android auto op de motor

• Unable to select desired voice.

MY GROUPS