Navigation op GSM
-
Al jaren super fan van MRA, dus Navigation diect als Gold, lifetime genomen. Helaas werkt het voor geen meter op mijn GSM (Iphone 12). Ik probeer van A naar B te rijden via bekende wegen als test.
Hij doet de gekste dingen.
Ik hoop echt dat hier iemand een idee heeft want dit is niet hoe het zou moeten.Hieronder een vb. het gaat hier over normale wegen, gewone instelling.
De app er al afgehaald en opnieuw opgezet, doch hetzelfde resultaat -
Hallo @Mark-Cornelissen rijd je van A-B op een vooraf gemaakte route of zoek je je bestemming op en rij je daar naartoe via de Navigation App?
-
Hoi. Kun je inzoomen om de hele route te tonen en een schermknip te laten zien?
En als dit een route is die je gepland hebt in Route Planner, in plaats van een A-B route die direct in de navigatieapp wordt gegenereerd, kunt u dan een link naar het maken?
-
@hans-van-de-ven-mra-master
Hoi Hansik probeerde het begin.
Dus een adres ingeven en selecteren en dan rijdenIk heb alle instellingen bekeken, maar zou niet weten waarom hij zulke gekke dingen doet.
mvg
Mark -
@pad-0
Zoals aan Hans gezegd heb ik een adres ingegeven, geselecteerd en beginnen rijden. Om te zien hoe het werkt.
De detail printscreen heb je gezien, een overzicht van de route moet ik je nog bezorgen, dit heb ik op dat moment niet genomen.mvg
Mark