Map met routes naar eigen account kopiëren?
-
Is het ook mogelijk om een map (incl de routes/tracks) naar mijn eigen account te kopiëren?
Nu kopieer ik de routes een voor een naar mijn MRA en maak daar een map en verplaats ze daar naartoe.
Ik vroeg me af of dat niet makkelijker kon.Blij met MRA!
Gr. Jonne -
Nee, een map van een andere gebruiker kun je niet kopiëren.
Om de route in je eigen bibliotheek te krijgen kun je de route ook openen en dan op gebruiken klikken.
-
@hans-van-de-ven-mra-master Ik weet hoe het werkt. . Maar soms worden er 5 of 6 daagse routes gedeeld die in een map staan en dan zou het makkelijker zijn om de map ineens naar je eigen bibliotheek te kopiëren / plaatsen. Nu moet ik een voor een de routes naar binnen halen, vervolgens een map aanmaken en de routes verplaatsen naar de gewenste map. Vandaar mijn vraag. Misschien nog iets voor de ontwikkelaars.
Bedankt in ieder geval voor de reactie.
Gr. Jonne Schäffer -
@jonne-schäffer Is er een reden waarom je ineens, tesamen met de routes, de map wenst te importeren ? Ik vermoed echter dat je met jouw "feature"- tip bot vangt bij de ontwikkelaars, want dat zou betekenen dat je met een gratis account betalende maps zou kunnen kopiëren van iemand met een Gold- account...
-
@sudolea ik zat meer naar het gemak te kijken. Vrienden (gold naar gold) willen routes delen. Dat gaat prima door ze route voor route over te nemen. Geen idee of de gratis gebruiker dit ook kan. Nogmaals, prima om de routes 1 voor 1 over te nemen maar dacht dat het misschien eenvoudiger kon.
-
Als je met vrienden routes wil delen, maak dan een evenement aan en nodig daar de vrienden voor uit. Zet de routes in het evenement