23 Oct 2021, 13:43

Graag wil ik een bestaande route in het oosten des lands aanvullen met de weg van en naar huis. Vanaf een punt in de Achterhoek is er een hele mooie binnendoor route die ik graag wil rijden. Als ik echter voorafgaand daaraan mijn huisadres aanvul in het westen, gaat de rit van huis naar het beginpunt (dan dus het tweede routepunt) ook binnendoor. Hartstikke leuk om te rijden maar niet de bedoeling. Vanaf het laatste punt van de binnendoorroute terug naar huis gebeurt hetzelfde.
Hoe zorg ik ervoor (zonder honderd extra routepunten te moeten plaatsen op de snelweg van en naar huis) dat ik de snelste weg naar het beginpunt van de rit krijg en vervolgens aan het einde van de rit ook weer de snelste weg (dus via de snelweg) naar huis?
Ik ben nu inmiddels al anderhalf uur aan het rommelen maar MRA wil me blijkbaar alleen maar leuke binnendoorweggetjes laten rijden? Als ik dat zou doen, dan ben ik 25 uur aan het sturen, in plaats 2 uur heen, een paar uur de geplande mooie route en vervolgens weer een kleine 2 uur terug.
Alvast dank voor de tips!