Foto's gekoppeld aan Via punten niet meer zichtbaar na update in MRA App.
-
Ik heb het de afgelopen periode ook gemerkt dat de foto's die ik bij de routepunten plaats niet zichtbaar worden in de MRA Next app. Ik heb versie 4.3.9-395.
Geen idee of dit de laatste versie is.....
-
@RoadGliderNL hoi John
Net ff gecheckt in versie 404 op IOS en versie 403 op Android zijn de foto’s bij mij gewoon zichtbaar. Welke versie gebruik jij. Helpt geforceerd afsluiten misschien@Marinus-van-Deudekom said in Foto's gekoppeld aan Via punten niet meer zichtbaar na update in MRA App.:
versie 403 op Android
versie 403... als in de laatste 3 cijfers van de gehele versienummering?
hoe kan het dat jij 403 hebt en ik 395?
Ik heb geen enkele update ontvangen van MRA de laatste tijd. en bij mij staat Google Play op automatisch updaten... -
@Marinus-van-Deudekom said in Foto's gekoppeld aan Via punten niet meer zichtbaar na update in MRA App.:
versie 403 op Android
Ik heb geen enkele update ontvangen van MRA de laatste tijd. en bij mij staat Google Play op automatisch updaten...@Nomko-Nomden said in Foto's gekoppeld aan Via punten niet meer zichtbaar na update in MRA App.:
4.4.0. 403 is de bèta versie, en 4.3.9. 395 is de publieke versie. Zie de aankondiging in de MRA App sectie, daar heeft Corjan aangekondigd dat deze week de publieke versie naar 4.4.0. (404) gaat.
-
@Nomko-Nomden Versie 4.4.0 - 404 is ook als public op Androïd beschikbaar!
-
@Marinus-van-Deudekom said in Foto's gekoppeld aan Via punten niet meer zichtbaar na update in MRA App.:
versie 403 op Android
Ik heb geen enkele update ontvangen van MRA de laatste tijd. en bij mij staat Google Play op automatisch updaten...@Nomko-Nomden ik dacht dat jij ook in het Beta programma zat
-
Hallo,
Kan iemand mij vertellen waarom er op de plaats waar een foto zichtbaar moet zijn nu alleen een uitroepteken staat. Op de website staan de foto's wel bij de via punten en in de app niet.
Ik ben benieuwd of dit met de update te maken heeft en hoop dat het snel opgelosd wordt.
Met vriendelijke goret,
John
@RoadGliderNL uitroepteken lijkt op een foutmelding te duiden. Het downloaden van de foto is om wat voor reden dan ook mislukt.
Vaak pakt ie hem later weer opnieuw op maar mogelijk duurt dat even omdat je telefoon afbeeldingen (en dus ook mislukte) in de cache zet. -
@Nomko-Nomden ik dacht dat jij ook in het Beta programma zat
Nee, geen idee trouwens. Hoe kom erachter of ik ook in het Beta programma zit?
-
Nee, geen idee trouwens. Hoe kom erachter of ik ook in het Beta programma zit?
@Nomko-Nomden, heb je toegang tot de beta-groepen op dit forum? Kun je bijvoorbeeld deze post openen:
https://forum.myrouteapp.com/post/65792Zo ja, dan ben je aangemeld naar aanleiding van het Beta project Navigation Next.
Je had dan ook Beta toegang kunnen aanvragen op je Android of Apple account.
Dat is destijds uitvoerig gecommuniceerd, dus waarschijnlijk van voor jouw deelname aan het forum. -
Ik heb het de afgelopen periode ook gemerkt dat de foto's die ik bij de routepunten plaats niet zichtbaar worden in de MRA Next app. Ik heb versie 4.3.9-395.
said in Foto's gekoppeld aan Via punten niet meer zichtbaar na update in MRA App.:
Nieuwste versie, ook weer getest, geen enkele foto te zien!
Oppo Find X2 pro
Android versie 13
MRA Next app versie 4.4.0-404Mis is ik iets of werkt het gewoon niet?
-
said in Foto's gekoppeld aan Via punten niet meer zichtbaar na update in MRA App.:
Nieuwste versie, ook weer getest, geen enkele foto te zien!
Oppo Find X2 pro
Android versie 13
MRA Next app versie 4.4.0-404Mis is ik iets of werkt het gewoon niet?
@Nomko-Nomden said in Foto's gekoppeld aan Via punten niet meer zichtbaar na update in MRA App.:
Mis is ik iets of werkt het gewoon niet?
Het werkt gewooon! Lees even terug hierboven (of hieronder). Wellicht de chache legen?
uitroepteken lijkt op een foutmelding te duiden. Het downloaden van de foto is om wat voor reden dan ook mislukt.
Vaak pakt ie hem later weer opnieuw op maar mogelijk duurt dat even omdat je telefoon afbeeldingen (en dus ook mislukte) in de cache zet.