Zoekfunctie naar gemaakte routes
-
Hallo allemaal,
Volgens mij zit er geen zoekfuntie in de gemaakte routes, track,.. in de app.
Klopt dit?
Zit dit nog in de pijplijn?
Zou een leuke aanpassing zijn dat je via een trefwoord op je te willen rijden rit komt ipv van je hele lijst te doorscrollen.
eigenlijk idem als web-versie.Alvast bedankt voor jullie reactie!!
-
Als je in de zoekbalk een woord invoert dat overeenkomt met een route, zal die getoond worden!
-
@Corjan-Meijerink bedankt voor je snelle reactie.
Maar als ik de app open en ga dan naar routes,vind ik nergens een zoekfunctie.
Wel bij bestemmingen.....zal wel waarschijnlijk aan mij liggen,maar had het er met andere MRA navigation app gebruikers over en zei konden me ook geen antwoord geven.
Vandaar dat ik de vraag hier stel. -
@Jean-Stoks we kunnen hem daar inderdaad ook nog wel gaan toevoegen
-
@Corjan-Meijerink dus under construction
Bedankt voor info!!!
-
@Jean-Stoks, Waar Corjan op doelt is de zoekfunctie in het openingsscherm van de app, rechtsboven het loepje. Die zoekfunctie zoekt vanalles, ook adressen, bedrijfsnamen, maar laat ook je routes en favorieten zien die voldoen aan het trefwoord. Het is dus niet under construction, maar kan gewoon al . Het idee om een zoekfunctie toe te voegen aan het route menu is natuurlijk prima.
-
@Con-Hennekens bedankt voor je antwoord.
Maar het is juist daar (loepje rechts boven) , waar bij mij geen routes uit mijn route bestand worden weergegeven.
zelfs niet als ik meerdere trefwoorden ingeef. Wel plaatsnamen,bedrijsnamen,...
Wat me dan wel opvalt is dat de routes uit downloads wel worden meegegeven( als ik deze daar zoek)?? -
@Jean-Stoks, bij mij wel
Daarvoor moet je wel online zijn, het wordt gezocht in de online bibliotheek, misschien dat het daar fout gaat?