• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

Oplossingen gezocht voor routeberekeningsproblemen met MyRouteApp op Huawei P20 Lite

[Beta] Problems, Bugs and other Issues
3
3
38
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • PeterKerkhof
    PeterKerkhof last edited by 26 May 2024, 15:23

Ik heb een Huawei P20 Lite telefoon, waarop versie 4.1.3 (312) van MyRouteApp geïnstalleerd is. Helaas werken Google-services niet meer op deze telefoons. Hoewel deze versie van de app enkele verbeteringen heeft gebracht, heeft de app vaak moeite met het berekenen van een route van A naar B.

Meestal verschijnt er snel een kaartje met de route, maar als ik vervolgens op 'start' druk om de route te laten berekenen, werkt het vaak niet. Soms duurt het meer dan twee minuten om een route van bijvoorbeeld 5 km te berekenen, en soms werkt het wel. Het opnieuw opstarten van de app helpt soms, maar niet altijd.

Met oudere versies van MyRouteApp (ik weet helaas niet welke versies) werkte het wel goed.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met MyRouteApp wanneer het werkt, en ik hoop dat de ontwikkelaars een oplossing kunnen vinden zodat de app weer snel routes kan berekenen. 👍

Zijn er mensen die goede workarounds hebben voor dit probleem? Ik hoor het graag.😊

Con Hennekens 1 Reply Last reply 27 May 2024, 07:25 Reply Quote 0
    • Con Hennekens
      Con Hennekens @PeterKerkhof last edited by 27 May 2024, 07:25

@PeterKerkhof, Hoezo doen sommige Google services het niet meer? Deze telefoon is van vóór het bannen van Huawei, dus volgens mij moet alles normaal kunnen werken. Ik zou bijna zeggen dat je SD kaart misschien defect is, maar deze versie kan geen kaarten meer op de SD zetten (wegens een probleem met HERE). Ik heb daarom eerder het idee dat het probleem in je telefoon zit. Misschien is een factory reset een goed idee?

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
      I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M. Schrijver
        M. Schrijver last edited by 27 May 2024, 11:52

Welke Android versie staat er op de P20 Lite? Deze smartphone is al de nodige jaren oud namelijk.

(I use MRA Next only on Android Auto. Every comment, suggestion, etc will be based on my usage with Android Auto)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        2 out of 3
        • First post
          2/3
          Last post
        ACTIVE USERS
        POPULAR TOPICS
        • Routes in mappen niet meer zichtbaar.

about an hour ago
        • (afwijkende) pauze tijd wordt niet meegenomen in de planner

about 4 hours ago