Alleen in stappen van 10 minuten pauze mogelijk
-
@Con-Hennekens Na een dag zoals vandaag dansen de letters over het scherm
-
@Rob-Verhoeff, aan je avatar te zien heeft dat een andere reden
-
@Con-Hennekens Mijnerzijds uiteraard satirisch bedoeld, je kunt van iets dat geen probleem is een probleem gaan maken. Niet dat jij dat deed, voor je (vele) bijdragen kan ik alleen maar bewondering hebben. Tijdsverschillen van 5 minuten en dat ook nog gaan vastleggen in een totale rit van wellicht 6 uur? Stond vandaag bij de pont in de Camargue zomaar 30 minuten stil. Het vaarschema gaf 5 minuten verschil. Ach, het was mooi weer en ik kon even een boom zoeken voor een ongeplande sanitaire stop. Ik zie uit naar je heldere antwoorden op de vragen in andere topics.
-
@Con-Hennekens ben enorm blij met je hulp hoor vandaag!! De 5 minuten gaan natuurlijk nergens over en zonder oplossing had ik het absoluut ook overleefd. Dat geldt voor de meeste bugs/problemen binnen het forum gelukkig Desalniettemin hebben we toch een aantal interessante ontdekkingen gedaan. Blijkt dat Apple kennelijk iets met de regel doet, waardoor er uit het niets een spatie wordt toegevoegd en dat dit op te lossen is door het wissen van de hele regel en te vervangen door bijvoorbeeld 00:35 Wie weet waar dit goed voor isβ¦