Bug: reproduceerbaar fout/goed door instelling
-
Tijdens mijn motorreis in Wales viel mij op dat alle informatie over rotondes ALTIJD in cijfer(s) en in gesproken instructie aangaf:
Neem de 1e afslag op de rotonde.
Terug in Nederland blijkt precies hetzelfde.
Wegwijzer naar een oplossing...
Het probleem is er niet als ik "offline" navigeer, wel als ik "online" navigeer.
Hieronder twee screendumps die laten zien dat het op (bijna) eenzelfde plek ONLINE wel en OFFLINE niet zichtbaar (en hoorbaar) is.
Hopelijk kan @Corjan-Meijerink iets met deze informatie en een oplossing vinden.
Fig. 1. De route is bij de rotonde rechtdoor 2e afslag. Hier wordt "Online" ALTIJD een 1 gegeven (met bijbehorende tekst)
Fig. 2. In de "offline modus" wordt WEL de juiste afslag getoond en genoemd.
-
@Dikke-Wim klopt!
Al vaak gemeld en er wordt aan een oplossing gewerkt door HERE. Hoe dat langer dan 5 minuten kan duren is een raadsel maar helaas, wij kunnen er niks aan doen! -
@Corjan-Meijerink
Dank voor je snelle reactie. Je zou inderdaad denken dat met deze heldere informatie het probleem in 5 min. opgelost zou kunnen zijn. -
@Dikke-Wim ah zit daar het verschil, online /offline
Ik was in de eiffel en had ook een dag dat het goed ging. Maar toen was ik ook offline aan het navigeren ja. -
@Corjan-Meijerink said in Bug: reproduceerbaar fout/goed door instelling:
Hoe dat langer dan 5 minuten kan duren is een raadsel
Jij gaat er gemakshalve even van uit dat HERE mensen dit forum niet afstruinen he. #NoGutsNoGlory!