MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Exporteren van routes naar zumo xt via Garmin drive.

MRA Café
    3
    5
    774
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • De Vits Jurgen
      De Vits Jurgen last edited by

Sommigen routes worden enkel op de zumo xt aangenomen als track ,andere routes worden zowel als route en track op de zumo xt geplaatst. Wat doe ik fout? Ik weet wel dat ik een track kan converteren naar een route , geen probleem dus , maar waarom de ene route enkel als track op de zumo xt geplaatst en de andere zowel als route en als track ?
      Jurgen.

Nomko Nomden 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Nomko Nomden
        Nomko Nomden @De Vits Jurgen last edited by

@De-Vits-Jurgen

Hoe exporteer je de route? kan je dat uitleggen?

Als je een route alleen maar als een track exporteert, dan zal de Zumo XT het ook als een track importeren, idem als je het als een route exporteert.

En de routes die je exporteert, zijn dat eigenlijk allemaal wel routes? Of exporteer je ze ook tracks?

| MRA Gold Member | Routelab + HERE kaart | Garmin Zumo XT | BMW K1200GT | Kawasaki Z650 |

De Vits Jurgen 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • De Vits Jurgen
          De Vits Jurgen @Nomko Nomden last edited by

@Nomko-Nomden
          Ik exporteer mijn routes via de My route app op mijn smartphone.In My route app download ik dan mijn route, hiervoor gebruik ik download type gpx 1.2(routetrack,POI), dan exporteer ik dit opgeslagen bestand naar Garmin Drive.
          Via Bluetooth maak ik met mij smartphone verbinding met mijn Zumo XT. Dan verstuur ik het bestand via Garmin Drive naar de Zumo XT. Sommige bestanden komen op de Zumo XT in de reisplanner als geïmporteerde reizen als ook in de sporen te staan als Tracks. Soms komen mijn verstuurde bestanden enkel in de sporen te staan als Tracks en komen ze niet in mijn reisplanner te staan .

Nomko Nomden 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Nomko Nomden
            Nomko Nomden @De Vits Jurgen last edited by

@De-Vits-Jurgen En als je het eens als een 1.1 gpx bestand exporteert? Maakt dat wat uit?

| MRA Gold Member | Routelab + HERE kaart | Garmin Zumo XT | BMW K1200GT | Kawasaki Z650 |

Mzokk 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Mzokk
              Mzokk @Nomko Nomden last edited by

@Nomko-Nomden Yes exporting as GPX 1.1 Route an track works an I prefer it as you can see your shaping points.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1 / 1
              • First post
                Last post
              ACTIVE USERS
              POPULAR TOPICS
              • route maken maar routepunten verdwijnen

• Melding uitzetten

• Probleem navigeren op telefoon

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

MY GROUPS