New update! (4.1.1)
-
Hello everyone!
A quick update 4.1.1 is coming your way.
We hope it's available to you all tomorrow.This update ensures that the app works again on older Android devices Besides that we fixed a major issue that waypoints were often skipped accidentally by the app itself (incorrectly).
We are working on some other issues that started to occur since the 4.1.0 update so you can expect a slightly higher frequency of updates over the coming weeks
Cheers,
Corjan -
De kaart werkt weer op mijn telefoon (en ik hoop ook bij alle andere die hier problemen mee hadden) en dat is geweldig nieuws!
Dank je wel voor je / jullie inzet!
Als blijk van waardering hierbij een virtueel bosje bloemen.
-
Complimenten!
Net even wat zitten spelen en alles lijkt te werken! -
@Corjan-Meijerink Absolute magic!! The card now displayes and the voice still works on my Samsung S7 Android 8 phone!! CHEERS! I'll give it a run tomorrow but looks really good.
-
Thanks all!
@PeterKerkhof wat fantastisch hahah
-
@Corjan-Meijerink Ver. 295 and Samsung Galaxy XCover 4 with Android 9 is working fine.
-
@Corjan-Meijerink 295 available in the Google Play Store
-
@Corjan-Meijerink is dat een update die mijn probleem gaat oplossen waarvoor ik langs ben geweest?
-
@marc-van-der-heijden nee, dat staat er los van! Mochten we daar vragen over hebben, zal ik direct contact opnemen
-
Kennelijk moeten Apple-gebruikers (zoals ik) nog even wachten. Het zit 'in een goed vat'. 'Alles sal reg kom'. Op voorhand alvast dank.