Beste allemaal.
Ik ben vrij nieuw op het gebied van MRA maar enige tijd geleden toch een Gold en Lifetime abonnement afgesloten.
Mijn "probleem"
Mijn Garmin 346 begint langzamerhand aan zijn einde te komen en ik hoop dat ik met MRA datgene kan doen waarvoor ik de Garmin alleen maar gebruik...
Mijn Garmin Gebruik.
Zoals gezegd gebruik ik de Garmin vrij specifiek. Niet om mooie routes te maken of trips te plannen.. nee daar heb ik MRA voor.
de Garmin gebruik ik alleen voor Wielerkoersen, Truckruns en Marathons.
Vanuit de organisatie/club krijg ik de Track aangeleverd en een aantal posten welke ik als verkeersregelaar dien te bemannen op gezette tijden.
We moeten dan buiten de Track om van punt naar punt.
Deze punten markeer ik als POI's en dan maak ik van POI1 naar POI2 een route, etc etc.
Voorheen gebruikte in altijd Garmin Basecamp om hier mee aan de slag te gaan en kon deze terugvinden in Routeplanner
Onlangs geprobeerd om een reeds gemaakt GPX bestand te uploaden in MRA (ronde van limburg 2024) en dat ging faliekant mis... alles zat door elkaar en ik kon er niets mee doen.
Vraag:
Is het mogelijk om een track zichtbaar te maken op de kaart EN daarnaast/overheen of op welke mannier dan ook mijn gemaakte route zodat ik van punt naar punt kan rijden EN toch de track eveneens zichtbaar heb.
Om direct €400+ uit te geven aan een andere Garmin vind ik zonde van het geld als dit ook middels MRA mogelijk zou zijn.
Graag hoor ik van jullie.
ps ik heb reeds de zoekfunctie geprobeerd maar kreeg niet een antwoord welke ik exact zocht..