Track en route zichtbaar?
-
@Mathijs-van-Bruggen drive vraagt toelating, due toelatingsaanvraag verzonden naar je
-
@Guzt ik krijg geen melding hiervan ?
-
@Guzt said in Track en route zichtbaar?:
ik heb het nooit over MRA Navigation in de telefoon gehad.
Dat kan wel wezen, maar dat was wèl de vraag van TS. Die wil geen route natekenen van een track, maar een track weergeven onder zijn route, zoals dat op een Zumo kan... Zelf ook even lezen
-
@Mathijs-van-Bruggen denk dat je de privacy van dat bestand als je de link plaatst moet aanpassen.Ik krijg access denied.
-
@Guzt je had gelijk, als het goed is kun je hem nu wel inzien.
-
@Mathijs-van-Bruggen nu is het gelukt. Ik zie 7 stoppunten maar 5, 6 en 7 vallen allemaal tezamen met stop 4?
Heb ze ingeladen in BC en van de eerste 4 stops een route gemaakt met snelste tijd met zo min mogelijk routepunten en herbekend met kortste afstand en aangepast aan de track. Deze in MRA ingeladen, op de TT kaart (als je de HERE kaart gebruikt is de optie routeoptimalisatie niet aanwezig. Vraag me niet waarom ligt aan MRA...) en herberekend met kortste tijd. Route loopt perfect over de track.
TT kaart: route loopt als je moet weerkeren aan een stop (P02 en P03) door om dan weer terug te keren (weer zo een MRA foutje). Op de HERE kaart gebeurt dit niet.De link van de route in MRA link text
-
@Guzt
Hartelijk dankt bij je duidelijke uitleg echter is het uiteindijk "mijn doel" om zonder BC te werken en volledig in MRA.
Mocht dit niet mogelijk zijn dan zal ik toch een spaarplan voor mijzelf moeten maken voor een andere Garmin. -
@Mathijs-van-Bruggen Wat ik gedaan heb in BC was enkel om je er op te wijzen dat de route niet vernacheld wordt als je die in MRA upload. De route in MRA maken is ook perfect mogelijk, echter de tracks ook zichbaar maken op de telefoon is nu nog onmogelijk. Zolang je garmin het doet kan je gerust deze blijven gebruiken. En die spaarpot? Even reclame maken lol. Heb een zumo 590 (NTU 2025.10 kaarten up to date) te koop met alles op en aan, inclusief garmin opbergtasje. Indien interesse guzflater@aim.com
-
@Mathijs-van-Bruggen Routes gelijktrekken kan prima in MRA. Er is een handleiding voor op de ondersteuningspagina. Het tegelijkertijd op je telefoon in de app tijdens het rijden (navigeren) een route en een onderliggende track zichtbaar hebben is niet mogelijk. Toch maar zoeken naar een mooie 2ehands Garmin dan!
-
@Rob-Verhoeff ik ben bang dat er niets anders op zit