prijs navigation next?
-
ligt het aan mij of is de prijs van de navigation next nu met korting net zo duur als vorige week?
-
@Rob-Draaisma-0, Ik weet niet wat het vorige week kostte maar ik denk van niet. De korting van 50% geldt alleen op het jaar-abonnement. Hetzij via de link in het facebook bericht, hetzij met de kortingscode: MRA-WLJ59-Q7HJ3 (zit in die link).
Ik denk trouwens dat je bedoelt: "net zo goedkoop"
-
gzien een levenslang abbonement "maar" 69 euro kost (als je wat geduld hebt om op een actie te wachten) zie ik niet in waarom je maand per maand zou betalen.
-
@Drabslab, Het gaat dan ook niet om korting op het maand-abonnement, maar op het jaar-abonnement. Ik kan me best voorstellen dat iemand voor het lummele bedrag van € 9,50 voor een heel jaar wil wachten op die aanbieding die jij noemt, en tóch alvast aan de slag kan
-
@Con-Hennekens het ging mij ook niet om het lummele bedrag van die 9,50 maar in mijn beleving had ik een andere prijs gezien.... schijnbaar niet dus. ik ben blij met mijn gold life time en nu ook navi next ben benieuwd (nieuwsgierig) hoe dat gaat werken.
-
@Rob-Draaisma-0 Doel je niet op de recente Valentijns actie?
-
@Nomko-Nomden naar aanleiding daarvan was mijn vraag. ik was zoiezo vanplan om de Nav next aan te schaffen ik heb mij denk ik alleen vergist met prijzen toen en eerder maar maakt niet uit meer ik heb de nav next nu.
-