Niro Hybride Automaat
-
Het ziet er steeds beter uit, maar bij mij ziet het scherm er toch anders uit dan bij de aankondiging van 4.0.5-223, in het forum. De snelheid rechtsboven in mijn scherm is heel klein en als rijdt nauwelijks af te lezen. Daaronder heb ik geen knopjes zitten. Rijstrook begeleiding ziet er goed uit. Gemiddelde snelheid???
Heb al een tijdje ook bij de vorige versies dat het scherm niet meeloopt met de route. Rode pijl blijft bij startpunt staan. Je kan wel zien dat je rijd omdat routelijn lichtblauw wordt en dan rijd je van het scherm af.
Hoe ik het deed: Start de auto wacht op radio unit is opgestart, sluit telefoon aan wacht op AA, start myroute-app op mobiel kies route uit favorieten, huidige locatie naar Amstelveen -> rijden, auto in Drive en dan kom je langs "R" achteruitrijcamera aan.
Vandaag dacht ik raar. We hebben een automaat en dan moet je eerst langs de "R" en dan gaat achtuitrijcamera aan. Daar na treed het fenomeen op. Laatste paar keer zo gehandeld: Route op mobiel klaarzetten, auto starten en langs de weg parkeren in "D", telefoon aansluiten op auto unit (AA), dan route starten op mobiel, dit bleek te werken. Daarna liep de rode pijl mee met de route en volgde de kaart ook de auto.
Vandaag ook iets raars. Ze zijn in Almere met de buitenring bezig en daar waar de afzetting begon was ik de kaart kwijt. Alleen wit scherm met de blauwe routelijn en de aanwijzingsblokken. Toen ik Thuis kwam sprong in enen de kaart weer tevoorschijn, einde route. heb daar geen foto van.
Als ik aan linker kant op route aanwijzing of aankomst tijd van de auto unit druk gebeurd er ook niets.
Hier sta ik op einde route aan de pijl staat nog op startpunt.
Dit is een plaatje van methode eerst auto in drive en dan alles aansluiten
De Niro radio unit met laatste versie
De Mi10Hoop dat het duidelijk is. Voor mij nog niet zoals in de beschrijving van aankondiging bericht.
-
Bedankt voor het doorgeven! We zullen het onderzoeken
-
@Hans-Mester said in Niro Hybride Automaat:
De snelheid rechtsboven in mijn scherm is heel klein en als rijdt nauwelijks af te lezen
We hebben hier zojuist aanpassingen in gemaakt!