Duo-rijden communicatie
-
@Corjan-Meijerink ik heb een vraag betreft het duo-rijden hoe werkt het bij de MRA Next app dat er een een melding komt voor een afslag terwijl je in gesprek bent met de duorijder, normaal wordt het gesprek onderbroken en na de melding kun je het gesprek vervolgen. Nu heb ik van alles al geprobeerd heb de oplossing niet gevonden, ik heb de tablet gekoppeld als GPS dan zou je zeggen dat bij een melding het gesprek onderbroken wordt krijg het niet voor elkaar, en misschien werkt dit niet met de MRA app. zie een reactie tegemoet
-
@G-Grote-Ganseij lastig te zeggen. Dit hangt heel erg van je telefoon af.
Wij geven enkel aan dat er een belangrijk audio bericht komt met de voorkeur dat andere audio kanalen gedempt worden.
-
@Corjan-Meijerink ik heb een Samsung tab3 heeft die een instelling die je aan kunt zetten?
-
@G-Grote-Ganseij, nee dat is geen instelling op je telefoon. Jouw headset / intercom apparaat bepaalt wat hij met het telefoon geluid moet doen. Volgens mij heeft ook vaak de volgorde van pairen daar invloed op. Aangezien stem instructies op hetzelfde kanaal worden gezet als media (spotify, TuneIn etc) denk ik dat normaal gesproken de intercom voorrang hoort te krijgen. Maar ik heb geen ervaring met intercom verder.
-
@Con-Hennekens ja ik loop al een tijdje te googelen en kom er maar niet uit, het is zo dat de navigatie apparaat voorrang heeft op de intercom, als ik de headset aan zet hoor ik ook je bent verbonden met GPS dit is dan mijn tablet en ik hoor dat ik verbonden ben met de andere intercom. Misschien moet ik niet koppelen als GPS maar het eerste kanaal loop hier al een tijdje mee te klooien, is wel lastig dat het nog niet werkt rij je nog wel eens een afslag voor bij
-
@Con-Hennekens goedemiddag, dit is wel een oud onderwerp is hier al meer bekend over, er waren contacten met Cardo over dit probleem is hier al meer bekend over.
-
@G-Grote-Ganseij, geen idee. Wat betreft de app is hier in elk geval niets aan veranderd.
-
@Con-Hennekens nee de app is perfect, alleen de instellingen van de communicatie die het gesprek moet onderbreken wanneer er een melding komt van de MRA app en daarna weer verder met het gesprek van je duo rijder