Off line kaarten
-
Ik krijg een melding dat er een kaart update verplicht is voordat ik verder kan gaan. Als ik vervolgens op Download update klik gebeurt er niks.
-
@Rolf-Engelsman er zijn meerdere meldingen van, het schijnt een kwestie van geduld te zijn, heel veel geduld..
-
@Jan-Huisman ik proef een ondertoon in je laatste "geduld" toevoeging. Ik heb geen idee of je weet hoeveel tijd en energie het ontwikkelteam in het uitbrengen van deze app heeft gestoken, maar dat zijn meer uren dan er declarabel zijn gok ik!
Als je weet dat sinds het bêta-programma gestart is er tussen de twee- en drieduizend enthousiastelingen daaraan hebben meegedaan. Overigens loop dat bêta-programma nog steeds en zijn het de wensen van al deze mensen die gekanaliseerd moeten worden. En dan moet je ook nog eens het overzicht bewaren op wat een hoofd- en bijzaak is. Neem van mij aan dat dat wel goed zit in dit kleine team.
Oh ja, ik heb geen aandelen in MRA maar ben slechts, net als jij, een bêtatester.@Rolf-Engelsman dit hot item heeft echt de aandacht.